Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lensless detail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] Lensless detail

    Een model opname zonder lens...



    slechts een piep klein gaatje (0.15mm) om de schoonheid vast te leggen...



    pinhole groeten,
    Stefan


  • #2
    Iets meer uitleg graag, heeft u dit op film gedaan? Het is al weer een lange tijd geleden dat ik een pinhole opname maakten: ik gebruikte een bierblikje waarin ik een grafische film van 10x7 deed Het licht ging door een piepklein gaatje gemaakt met een knopspeld. Een stukje tape diende als sluiter. De belichtingstijd was twee minuten, dus de personen moesten die tijd onbeweeglijk stil staan. Verder experimenteerde ik met een schoenendoos en met een doosje voor kleinbeeld film.

    Comment


    • #3
      Geslaagd experiment.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Interessant om te zien wat je met pinhole fotografie kan verwezenlijken.
        Binnenuit: ik gok op een digitale body met een lenscap met een pinhole.

        Comment


        • #5
          Mooi gedaan
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Fascinerend
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment


            • #7
              @ Binnenuit:
              Zoals LucFT al vermelde is dit een digitale pinhole. Al maak ik wekelijks ook "echte" (film) pinholes... digitaal is toch makkelijk en snel , ... en de resultaten .... even verbluffend, vreemd, apart maar voor sommigen even slecht. maar voor mij fascinerend en inspirerend.




              groeten,
              BLDMKR​

              Comment


              • #8
                Het resultaat vind ik zeker geslaagd: voor mij een hof omdat de afbeelding zo uniek is.

                Comment

                Working...
                X