Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roland en het laatste daglicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Roland en het laatste daglicht

Na De Zwemles opnieuw een silhouet. Niet omdat dit soort foto's mijn voorkeur zouden hebben, maar alleen omdat ik dit weekend toevallig opnieuw een silhouet-foto maakte... Toegegeven, het is riskant na het grote aantal positieve commentaren op De Zwemles... Zo'n succes is niet snel te evenaren en al helemaal niet met een andere silhouet-foto.

Roland arriveert hier 's avonds laat op het verjaardagsfeest van mijn zwager Hein. En nee, de foto is niet geposeerd.

Groeten, Miriam

Roland en het laatste daglicht

Re: Roland en het laatste daglicht

knap profielportret maar lijkt helemaal niet op mijnen Roland(**********)

Comment

leuk, maar gelukkiglijk nog niet mijn laatste daglicht

Comment

Heel mooi, net een standbeeld

Comment

Toch opnieuw proficiat wat mij betreft.
          mvg,
          Ludo V.

Comment

Heel knap en de lichte wolk geeft nog kleur aan de foto
            Groetjes Vicky

Comment

zeker mooie foto, maar de persoon had iets meer mogen bewegen. dat ie ankomt op een feest is niet echt duidelijk, meer een standbeeld. mocht het een standbeeld geweest zijn, mocht het iets lichter zijn

mooie foto, zeker weten, maar ietwat beweging mocht van mij wel...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                zeker mooie foto, maar de persoon had iets meer mogen bewegen. dat ie ankomt op een feest is niet echt duidelijk, meer een standbeeld. mocht het een standbeeld geweest zijn, mocht het iets lichter zijn

mooie foto, zeker weten, maar ietwat beweging mocht van mij wel...
                Laat Roland toevallig nog op het zelfde plekje staan... dus ik heb meteen een nieuwe foto gemaakt....

Roland arriveert rennend bij een feestje, veel te laat want het wordt al donker

Roland en zijn twee broertjes arriveren rennend bij een feestje,

Zonder gekheid, Ajuin, persoonlijk denk ik dat juist de scherpe aftekening van de persoon en van het landschap een belangrijke bijdrage aan de kracht van deze foto leveren. En als de persoon niet scherp zou zijn, dan zou de foto beter bij landschappen thuishoren, nietwaar Het is een portret en dat ie aankomt op een feestje is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Voor de bezoeker van BD is het natuurlijk ook niet belangrijk dat deze jongen Roland heet. Dat soort dingen zijn alleen voor mij en Roland van belang...

Groeten, Miriam

Comment

je tweede bewerking is precies roland die al headbangend aankomt op het feestje

vermits het bij mensen staat, kan ik me vinden in je wedercommentaar. het aankomen of het feestje maakte niets uit hoor, ik vond het te statisch/standbeeldachtig met zicht op natuur. kan ook aan de kaarsrechte pose liggen en de scherpe aftekening...

soit, m' n zegje gehad... je begreep me in elk geval wel, hoewel beetje té bewerkt

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

weer een knappe hoor, die wolk maakt het idd af.

knap werk

Comment

inderdaad mooi beeld

Comment

Wie is Roland?

Knappe plaat hoor

Comment

Tof die tegenlicht foto's, lekker sfeervol, het personage (den Roland dus) staat er inderdaad wat te statisch op, maar 'k zou 't zo laten want de bewerkingen vind ik persoonlijk maar niets, niet echt natuurlijk vind ik... al is die laatste wel grappig!
                          eMJeke
                          website

Comment

Opnieuw een hele mooie.
                            Die bewerkingen (vooral de laatste) zijn wel grappig, maar het origineel is beter.
                            Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
                            Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

Misschien ver gezocht, maar ik vind het een beetje jammer dat de wolkensliert achter het personage het idee geeft dat deze als het ware gespiest wordt. Of valt dit bij mij alleen op? De wolkensliert zou ik naar mijn mening wegclonen.
                              Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Working...
                              X