Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
mooi, zacht portret. Passende belichting.
persoonlijk: wegens de plaats van de bovenrand, zou ik de rechter rand ook wat naar links opschuiven. (puur persoonlijke goesting hé)
Mooie foto. Enkele tips : Bij het verscherpen een maskertje plaatsen over de haren ( als ze niet verscherpt zijn zou ik ze een beetje verzachten.
Huid komt heel gladjes over - minuscuul laagje ruis kan hier helpen ( als de huid in de afwerking verzacht is zou ik dit een beetje temperen. Hopelijk ben je hier iets mee.
Oorspronkelijk geplaatst door walter bechholsBekijk bericht
Mooie foto. Enkele tips : Bij het verscherpen een maskertje plaatsen over de haren ( als ze niet verscherpt zijn zou ik ze een beetje verzachten.
Huid komt heel gladjes over - minuscuul laagje ruis kan hier helpen ( als de huid in de afwerking verzacht is zou ik dit een beetje temperen. Hopelijk ben je hier iets mee.
Thx voor de goede raad Walter.
Er is niets op deze foto verscherpt.
De huid is ook niet verzacht, enkel een minimum aan nick filter.
Ik ben zeker iets met je goede raad, portretten in niet mijn ding, maar ben er onlangs eens aan begonnen.
Het licht op deze foto is natuurlijk licht.
Ik hou je raad in gedachten voor de volgende foto.
Comment