Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Celine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Celine

    In november had ik een leuke fotoshoot met Celine, een knappe jonge dame die ondertussen al een paar jaar niet meer werkt als fotomodel. Ik had wat portretfoto's nodig voor de module Photoshop en ik was verheugd dat ze voor mijn lens wou poseren. De herfstkleuren waren toen nog volop aanwezig en gebruikte ik graag als achtergrond.

    Bedankt voor het kijken ! Feedback is steeds welkom.

  • #2
    Mooi Portret, is de huid wat gladder gemaakt?
    Geyst

    Comment


    • #3
      mooie passende pose. Portret komt zacht en romantisch over.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        ongedwongen pose met die hand - mooi model en heel mooi scherp op de ogen
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Ik heb de huid inderdaad wat geretoucheerd in Photoshop, dat was de opdracht

          Comment


          • #6
            Een (h)eerlijk portret HoF waardig.
            grt
            Gerrit

            Comment


            • #7
              Een prachtige natuurlijke opname...knap...

              Groeten
              Freddyy
              https://fredor2.wixsite.com/my-site

              Comment


              • #8
                Knap portret!
                BD0681BE -
                Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                Comment


                • #9
                  Mooi werk ( van beiden)

                  Comment


                  • #10
                    prachtig
                    D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                    https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                    Grt. Jos

                    Comment


                    • #11
                      Voor mij zijn het de ogen die het doen!
                      vriendelijke groeten, Sien

                      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Elscn Bekijk bericht
                        Ik heb de huid inderdaad wat geretoucheerd in Photoshop, dat was de opdracht
                        Op zich geen slechte foto.
                        Ik begrijp dat het een opdracht is om te leren retoucheren.
                        Maar ik vind het wat overdreven, wat te gladjes.
                        Ik weet niet welke methode ze je aangeleerd hebben... meestal is het een vrij snelle methode.

                        Ik ben zeker dat dit model dit voor een portret helemaal niet nodig heeft.
                        Tenzij je van haar een foto gaat maken die in reclame voor make up gaat gebruikt worden.
                        In het laatste geval zal men wel op een heel andere manier gaan retoucheren... en die retouche zal dan uren (of zelfs enkel werkdagen) in beslag nemen.

                        Mijn advies, voer kleine retouches uit op zaken die eventueel te zien zijn en er binnen een week niet meer zijn, al de rest laten zoals het is.
                        Vriendelijke groeten,Raf

                        www.rafvandenbogaert.be

                        Comment


                        • #13
                          Op zich geen slechte foto.
                          Ik begrijp dat het een opdracht is om te leren retoucheren.
                          Maar ik vind het wat overdreven, wat te gladjes.
                          Ik weet niet welke methode ze je aangeleerd hebben... meestal is het een vrij snelle methode.

                          Ik ben zeker dat dit model dit voor een portret helemaal niet nodig heeft.
                          Tenzij je van haar een foto gaat maken die in reclame voor make up gaat gebruikt worden.
                          In het laatste geval zal men wel op een heel andere manier gaan retoucheren... en die retouche zal dan uren (of zelfs enkel werkdagen) in beslag nemen.

                          Mijn advies, voer kleine retouches uit op zaken die eventueel te zien zijn en er binnen een week niet meer zijn, al de rest laten zoals het is.​
                          Hier volg ik je niet in....als je gewoon mensen wil fotograferen klopt je theorie...fotografeer je modellen dan past deze methode wel...in een kwestie van smaak natuurlijk...als je iemand met sproeten fotografeert is het niet de bedoeling om de sproeten weg te werken en gebruik je die huidverzachtigings methode beter niet natuurlijk...

                          Groeten
                          Freddy
                          https://fredor2.wixsite.com/my-site

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht

                            Mijn advies, voer kleine retouches uit op zaken die eventueel te zien zijn en er binnen een week niet meer zijn, al de rest laten zoals het is.
                            Een mooie vuistregel.

                            Het is een knappe foto, maar ze boeit (mij) niet lang door dat plastieken masker.

                            Comment


                            • #15
                              Knappe foto, netjes afgewerkt en mooi je opdracht uitgevoerd!
                              Groetjes,
                              Dominic

                              Comment

                              Working...
                              X