Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
had er een pano van gemaakt van 3x3 reeksen (boven , midden, onder .. ) en samen gevoegd in LRC of ander program.... maar weet het was en is nog steeds enorm veel volk in Brugge ...
nu BZ (ook aan alle BD'rtjes ....) ook een spetterend 2024 gewenst e ...
[B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be
Inderdaad een moeilijke maar daarom niet minder mooi. Ik zou toch gezorgd hebben dat de Reie links even laag lag als de Reie rechts want zoals die er nu op ligt, stroomt, .... zou ik niet graag aan de Brugse Vrije wonen.
Belfort staat mooi recht, maar dat betekent dat het centrale deel helt. (Verklaring waarom de Reie leeg loopt naar Brugse Reie toe.)
Terechte opmerking Wim - heb idd rechtgezet op Belfort - en rest wat uit oog verloren - met die mooie dame rechts van me - en de lucht was zo mooi
Blijf die Fisheye plezant speelgoed vinden
Volg Wim hier in zijn reactie. Maar toch weer mooi belicht en een goed moment met geen storende elementen uitgezonderd het verkeersbord dat je niet weg kan nemen.
Comment