Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ja, dat vragen er zich velen af tegenwoordig. Misschien zijn wij het die het antwoord niet horen?
naast de filosofie: mooie omzetting, belichting legt de juiste nadruk; misschien het kruisbeeld volledig in beeld laten ?
Titel past heel goed bij het beeld - en geeft er een grappige draai aan
De grote witte oppervlakte maakt het voor mij een saaie foto en zeker geen kerk die ik op basis van deze foto zou willen bezoeken
Toch wel een mooie opname...het kruis zou ik ook liever helemaal op de foto gezien hebben...het grote witte oppervlakte geeft dan weer de soberheid aan (die volgens mij aanwezig zou moeten zijn in een kerk, en je dus prima weergaf..)
En ja ...antwoorden ga je waarschijnlijk niet krijgen....een toevlucht en mentale steun dan mss weer wel ?
Bedankt voor jullie commentaren.
Titel was op zich niet grappig bedoeld, de vrouw gaf me gewoon geen gelukkige indruk.
Het kruisbeeld volledig in beeld was inderdaad wel beter geweest denk ik maar heb er op het moment van het maken van de foto niet op gelet en het staat er dus niet helemaal op.
Mooi moment. Goed gevat en met de juiste omzetting.
Een beeld met een verhaal, dat misschien in staand formaat meer gefocust was geweest op dat verhaal.
Beste wensen alleszins,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment