Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Ik gebruik een link rechtstreeks vanuit facebook, wellicht ligt daar het probleem. Ik heb verder geen account meer op een andere voorziening zodus moet het maar op deze manier.
Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPicturesBekijk bericht
Ik gebruik een link rechtstreeks vanuit facebook, wellicht ligt daar het probleem. Ik heb verder geen account meer op een andere voorziening zodus moet het maar op deze manier.
inderdaad, door op je link te klikken, krijg ik je beeld te zien. In je origineel bericht zie ik echter nergens een link staan: puur blanco ruimte.
bedankt voor de info.
HP5 was ook mijn favoriete film al mis ik het doka werk niet. Je kan tegenwoordig de negatieven scannen en op de pc verwerken.
Veel minder omslachtig dan papieren afdrukken. Werk je nog via papier?
HP5 was ook mijn favoriete film al mis ik het doka werk niet. Je kan tegenwoordig de negatieven scannen en op de pc verwerken.
Veel minder omslachtig dan papieren afdrukken. Werk je nog via papier?
Het is intussen een hele tijd geleden dat ik nog in de doka gewerkt heb, maar ik ben bezig met de oprichting van een openbare doka. Hier komen ontwikkelmachines voor zwart/wit en kleurproces, zodanig dat er toch aan een haalbaar tempo gaat kunnen gewerkt worden. Baden zullen uiteraard ook mogelijk zijn voor het fijnere en specifiekere werk.
Qua film heb ik niet zozeer een voorkeur, hp5, tmax, trix, rpx of apx, zolang het maar iso 400 is
Comment