Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
gelet op de boodschappentas "Antwerp" zou ik zeggen: op de tram ?
Interessante opname: voldoende grijze achtergrond achter de dame en in de blikrichting zwart; de onbekende toekomst als het ware. knappe straatfotografie.
persoonlijk zou ik het beeld wat naar onder schuiven: wat meer ruimte onderaan zodat bovenaan en onderaan een gelijke ruimte ontstaat.
Wel ik zou liever onderaan ook de bodem van de tas in beeld zien en dan heb je bovenaan gewoon wat minder lege ruimte boven haar hoofd. Daar gaat niets aan verloren; dus gewoon wat lager mikken met de camera. Niks moeilijk aan.
Dank voor de beoordeling.... de upgrade lijkt mij ook beter.
Wat de kijkruimte betreft zou ik ook liever wat meer ruimte zien, maar dan kan ik het stenen ornament er niet mooi in zijn geheel bijnemen. Keuzestress.... prioriteiten, he.
Comment