Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met dank aan de ooievaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Met dank aan de ooievaar

Vanmiddag tijdens een fietstocht een ooievaarskolonie aangedaan. De link tussen de aanwezige zwangere vrouw met kinderwagen en de ooievaar op de achtergrond was natuurlijk snel gelegd!
    Last edited by andrez; 11 juli 2005, 02:16.

Re: Met dank aan de ooievaar

Goed gezien, best grappige foto.
    wel een beetje rommelig beeld vind ik met die draaden en de paal die uit haar hoofd komt.
    Canon Powershot S2 IS.
    Mvg, Vedi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vedi.
      Goed gezien, best grappige foto.
      wel een beetje rommelig beeld vind ik met die draaden en de paal die uit haar hoofd komt.
      volg maar niet steeds gemakkelijk

Comment

Weet ik, maar ik vond het beeld leuk genoeg om toch te plaatsen.

Comment

met een beetje crop en healing best aardig te maken in PS.
          Leuk idee
          Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Aangezien ik toch niet kan slapen, wat bedoel je met healing, kodachrome? Was wel begonnen met die waslijnen weg te klonen, maar dat werd toch een beetje onbegonnen werk (wou het wat lijken). Kan alsnog wel kijken wat meer croppen oplevert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andrez
              Aangezien ik toch niet kan slapen, wat bedoel je met healing, kodachrome? Was wel begonnen met die waslijnen weg te klonen, maar dat werd toch een beetje onbegonnen werk (wou het wat lijken). Kan alsnog wel kijken wat meer croppen oplevert.
              Met healing bedoel ik het wegwerken van die storende elementen.
              Ik heb dit toegepast en heb ook de ooievaar wat verplaatst zodat er niets meer uit het hoofd van de dame groeit.
              Omdat ik hier al slechte ondervindingen had met het posten van bewerkte fotos heb ik deze niet zichtbaar gemaakt maar je kan ze wel vinden (op eigen verantwoordelijkheid) op deze plek
              Ik laat ze er 24 uur staan en zal ze dan verwijderen
              Henri
              Last edited by kodachrome; 11 juli 2005, 14:22. Reden: link verwijderd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                Met healing bedoel ik het wegwerken van die storende elementen.
                Ik heb dit toegepast en heb ook de ooievaar wat verplaatst zodat er niets meer uit het hoofd van de dame groeit.
                Omdat ik hier al slechte ondervindingen had met het posten van bewerkte fotos heb ik deze niet zichtbaar gemaakt maar je kan ze wel vinden (op eigen verantwoordelijkheid) op deze plek
                Ik laat ze er 24 uur staan en zal ze dan verwijderen
                Henri
                Knap gearrangeerd, wat me wel opvalt is dat de plaats waar de vrouw staat op de eerste foto ten opzichte van het ooievaarsnest, en haar plaats op de bewerkte foto totaal verschillend is???????

Op eerste foto, juist onder het nest, op de tweede staat het nest rechts van haar.....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

De bedoeling is duidelijk. Knap gedaan en een hele verbetering, zo op het eerste gezicht. Maar als je goed kijkt zijn de kloon toepassingen zo hier en daar toch wel heel goed te zien! Dat vind ik zelf dan toch ook weer storend. Bewaar 'm in ieder geval wel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
                    Knap gearrangeerd, wat me wel opvalt is dat de plaats waar de vrouw staat op de eerste foto ten opzichte van het ooievaarsnest, en haar plaats op de bewerkte foto totaal verschillend is???????

Op eerste foto, juist onder het nest, op de tweede staat het nest rechts van haar.....
                    dit is het mysterie van kloning met desintegratie van origineel

Henri

Comment

Je hebt de link toch maar gezien en vastgelegd Knap.
                      Met geduld en PS werk is hier dus wel degelijk iets mooiers van te maken.
                      mvg,
                      Ludo V.

Comment

@ Henri, De link nu al verwijderd dat is geen 24 uur he
                        kwou die bewerking ook wel eens zien
                        Canon Powershot S2 IS.
                        Mvg, Vedi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vedi.
                          @ Henri, De link nu al verwijderd dat is geen 24 uur he
                          kwou die bewerking ook wel eens zien
                          Spijtig maar van zodra andrez reactie (zie hoger) was voor mij doel bereikt.
                          Henri

Comment

Dan wil ik op mijn beurt Vedi graag van dienst zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andrez
                              Dan wil ik op mijn beurt Vedi graag van dienst zijn!
                              Bedankt andrez, toch goed bewerkt vind ik als je het origineel niet gezien hebt moet je toch heel goed kijken om te merken dat ie bewerkt is.
                              Canon Powershot S2 IS.
                              Mvg, Vedi.

Comment

Working...
                              X