Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloementapijt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Bloementapijt

    Click image for larger version  Name:	ADCreHcNLpQepXOkuUCHpLakFBw09BLixz8IkPpUmUWHr9yrl-EHCpnptZV24QiDrbHgxfTdmQXcREAZJ9uK8YSqzLQlVC1Yd_Ua6MGNWKITgDfzEUqJ4a0nT0MKnY1_FsIBnVkyLI0LnNEhpqDxFN4HacWW5A=w1752-h1168-s-no?authuser=0.jpg Views:	34 Size:	472,2 KB ID:	8070972


    Update
    Click image for larger version

Name:	ADCreHcOVq_PJ9AtWItx1_mBGbmdm0pzTBBrJmbjrH0kuReJ4RJmn2QCHdUw7r1AA61vbI68AwBXtTwlmM0r9h7a_Bhe3gkRLXtOoobMes-zymCxebJ-1Ca1SsKWy0spAxxoHFw9tu2V1g3OK3LPwg-G9Eftng=w1920-h1280-s-no?authuser=0.jpg
Views:	200
Size:	304,0 KB
ID:	8071140


    Nog altijd tijdens Pix-Encore in Turnhout.
    Bedankt voor het kijken,
    Xavier
    Last edited by xaviermortsel; 27 november 2023, 20:55.
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

  • #2
    Leuk ook zonder handen..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Dit spreekt mij erg aan. Even weg van de gebaande portretpaden.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        knap portret: alle attributen passen er bij en het accent ligt toch op het gelaat.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Ik zou toch proberen iets te doen aan de lijkkleur van het model. Dit soort foto's vraagt om een beetje nabewerking ( daar is niets mis mee ).

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
            Ik zou toch proberen iets te doen aan de lijkkleur van het model. Dit soort foto's vraagt om een beetje nabewerking ( daar is niets mis mee ).
            Dank je wel, Walter. Is de update meer naar jouw mening? Gezien de kwaliteit van jouw werk, waardeer ik die heel veel.
            Groetjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

            Comment


            • #7
              Dag Xavier, update is inderdaad beter. Persoonlijk zou ik nog iets verder gaan maar dat is een keuze natuurlijk. Ik stuur je een PB.

              Comment


              • #8
                Haar huid is ... euhhh ... levendiger, inderdaad. Maar je moet een masker gebruiken bij de bewerking, want nu zijn de haren erop achteruit gegaan. Waardoor ik liever kijk naar het origineel dan naar de update. Met de originele strengen zou dat niet zo zijn.

                Comment


                • #9
                  Er is nog een ruimte voor verbetering aan dit idee... ( naar mijn mening )
                  De ondergrond vloekt. Zoek een leuke kleur qua kledij en ga voor dezelfde kleur van ondergrond. Ik leg iets onder de ondergrond ( naast het model ) zodat de doek hoger komt te liggen. Ga ook voor veel meer bloemen.
                  Maak werk van een betere belichting. Nu is de belichting heel plat en niet interessant.
                  Een model laten neerliggen is altijd heel moeilijk, al heel snel lijkt het alsof ze door zijn omdat ze niet weten wat te doen met hun handen. Laat ze aan hun haar prutsen, geef ze iets in hun handen ( bloem ).
                  Ik zou herbeginnen, en het idee iets beter uitwerken. Veel succes.
                  Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                  Comment

                  Working...
                  X