Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Knap portret. No glamour, wel doorleefd, ook zonder open ogen.
Ik ben het niet zo eens met de stelling dat emoties vooral via de ogen uitgedrukt worden.
Ik vraag me wel af welke emotie het model voor ogen had. Ik ken vier hoofdemoties: bang, boos, blij, bedroefd.
'Tederheid' lijkt mij geen emotie maar eerder een visie of een manier van doen waarmee je iets benadert.
Wat ik in dit portret zie is een soort ingetogenheid die mij droefheid doet vermoeden.
Knap portret. No glamour, wel doorleefd, ook zonder open ogen.
Ik ben het niet zo eens met de stelling dat emoties vooral via de ogen uitgedrukt worden.
Ik vraag me wel af welke emotie het model voor ogen had. Ik ken vier hoofdemoties: bang, boos, blij, bedroefd.
'Tederheid' lijkt mij geen emotie maar eerder een visie of een manier van doen waarmee je iets benadert.
Wat ik in dit portret zie is een soort ingetogenheid die mij droefheid doet vermoeden.
Misschien is de titel inderdaad niet zo heel goed gekozen en zou droefheid of "Sad feelings" beter zijn.
Mijn bedoeling was een portret neer te zetten van deze jonge dame, iets waar een gevoel in zat en niet het zoveelste...
Ik neem hier zeker al jullie meningen ter harte. Alvast bedankt.
Comment