Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black Widow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Black Widow

    Black widow ( edit 2023)



    alvast bedankt om te bekijken en eventuele reacties.

    grt, stefan

  • #2
    Behoorlijk druk beeld. Ik zie niet echt een onderwerp.

    Comment


    • #3
      Typisch en knap Megalski beeld.
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Mijn eerste gedacht was dat ze een vuilzak ging buiten zetten. ( zal wel aan mij liggen)

        Comment


        • #5
          De kunstmatige onscherpte rechts is te sterk en abrupt. Dus zelfs niet net echt.

          Comment


          • #6
            Knap. Mooie z/w.
            De uitgesproken bokeh-ringen storen mij een beetje, vooral rond het hoofd van het model.
            Vraagje: heb je bij de afwerking van dit beeld gespeeld met 'vage lens' in LR?
            Straatfotograaf in Antwerpen

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
              Knap. Mooie z/w.

              Vraagje: heb je bij de afwerking van dit beeld gespeeld met 'vage lens' in LR?

              Correct, de nieuwe " vage lens" maar dan in ACR ipv LR . Ziet er veelbelovend uit met heel wat individuele aanpassingen.
              Originele foto is van 2010, wanneer je die dan met de huidige ACR of LR gaat ontwikkelen kan je je file zoveel verbeteren , .... of nog slechter maken.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht


                Correct, de nieuwe " vage lens" maar dan in ACR ipv LR . Ziet er veelbelovend uit met heel wat individuele aanpassingen.
                Originele foto is van 2010, wanneer je die dan met de huidige ACR of LR gaat ontwikkelen kan je je file zoveel verbeteren , .... of nog slechter maken.
                Ik heb er zelf ook al mee geëxperimenteerd, maar perfect is het nog niet he. De onderwerp bepaling zit er nog vaak naast of is onvolledig of te afgelijnd.
                Je kan ook scherpte en/of vervaging eender waar in het beeld aanpassen. Je moet dus wel heel goed opletten om fotografisch onrealistische scherptediepte verschillen te vermijden.
                Maar zoals je zegt 'veelbelovend'.
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment

                Working...
                X