Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

z/w Koffie en smartphone update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • z/w Koffie en smartphone update

    Bedankt voor jullie tips. Zodus een terechte update.
    _DSC0362-bewerkt-2 by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    Yep! Die zwarte zone in de eerste inzending wa m.i. niet nodig: nu zorgt de fantasie van elke kijker voor een eigen sfeer en omgeving.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Terecht, dank u.

      Comment


      • #4
        Veel beter zo alhoewel het gelaat van de persoon een beetje raar is, vind ik toch dat de intimistische sfeer beter overkomt.
        grt
        Gerrit
        Last edited by de Gerre; 3 november 2023, 10:02.

        Comment


        • #5
          sorry veel te veel ruis...spreekt me echt niet aan, alhoewel de bedoeling zeker goed was...
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Beeld spreekt me niet aan, kan jammer genoeg niet vergelijken, aangezien het originele beeld is verwijderd. Waarom deze niet laten staan en de update eronder plaatsen.
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              Het originele beeld staat in deze topic: https://forum.belgiumdigital.com/for...-en-smartphone
              Ronny

              Comment


              • #8
                Voor mij duidelijk veel beter dan het origineel. De ruis, die neem ik voor lief in dit beeld.
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment


                • #9
                  Persoonlijk vind ik de originele foto beter. Nu is er een element van het verhaal weg gecropt.
                  De vorige foto vertelde ook dat die persoon helemaal alleen aan het studeren was. Het (donkere) gevoel van de eenzaamheid is nu weg.
                  P.S.: En nu valt me die witte plek onderaan naast die stoel op.
                  " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                  Comment


                  • #10
                    In sé is dit het nu wel een goed beeld - maar de opeenvolging van bewerkingen en de crop heeft uiteindelijk toch zijn sporen nagelaten
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      dank u.

                      Comment

                      Working...
                      X