Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grijs maar Wijs + UPDATE
Collapse
X
-
-
Re: Grijs maar Wijs
Hele mooie foto... alleen jammer van die storende vlek in de linkerbovenhoek...
-
@Testedoen en @ Beauceron, bedankt voor de terrechte opmerking. De fout ligt eigenlijk bij mij daar ik bijna nooit mijn straatfotografie bewerk daar het anders eerder portretten zouden worden, dit in tegenstelling met mijn andere soort foto's waar ik nogal eens de clone of health brush durf te hanterenLast edited by Guest9; 10 juli 2005, 21:24.
Comment
-
Volledig akkoord met opmerking over linker-bovenhoek (zou zelf beetje ge-fotoshop'd hebben, kan je nog steeds), verder prima, haar-scherp, goed framing, natuurlijke kleurbalans.
www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke@Testedoen en @ Beauceron, bedankt voor de terrechte opmerking. De fout ligt eigenlijk bij mij daar ik bijna nooit mijn straatfotografie bewerk daar het anders eerder portretten zouden worden, dit in tegenstelling met mijn andere soort foto's waar ik nogal eens de clone of health brush durf te hanteren
Comment
-
-
Re: Grijs maar Wijs + UPDATE
Prachtige foto Roland.
Vooral de tweede ().
Een echte karakterkop.
Groetjes
Skitch
('k Zal toch ook nog eens met een tele moeten gaan "streeten".)" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
-
Knap portret! Was wel grappig... ik zat eerst te kijken van "wat heeft hij bewerkt?" wat voor mij betekent dat ik vooral naar het gezicht aan het kijken was en niet zozeer naar die vlek. Is idd beter zonder die vlek maar moet weer eens in herhaling vallen... volg VDB zijn gedachtengang voor de rest weer eensWebsite: http://www.d-eye.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SkitchPrachtige foto Roland.
Vooral de tweede ().
Een echte karakterkop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maniacMooi portret , maar als je iets wegkloont moet je aan het vervangende deel ook wat ruis toevoegen.
Vind ik.
Comment
Comment