Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog eens pure chaos!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nog eens pure chaos!!

Re: nog eens pure chaos!!

Mooi model en zeker mooie plaatst om leuke / mooie foto's te maken maar
    zwart-wit met kleur... da's niet mijn "ding" dus ik zal daar niets over zeggen

Wat ik jammer of "storend" vind is het streepje haar wat in het midden in haar gezicht precies over haar neus loopt. Verder denk ik dat het licht haar nogal fel in de ogen viel aangezien ze haar ogen een beetje dicht knijpt wat ik jammer vindt want de foto heeft zeker potentie...

just my 2 cents

cheers

MajorPain
    Nikon D2H
    Tamron 28-70mm F2.8
    Nikkor 50mm 1.8 D
    Nikkon SB-800
    XDrive-II 60GB
    Heel veel studio spul

Comment

Mooie foto.
      Hij past zeker in ZW, maar ik ben ook niet zo voor die kleuraccenten en ik weet niet of 'gewoon' ZW hier niet beter was geweest. Vergis ik mij, of zijn de ogen ook gekleurd? Dat haartje over haar neus stoort mij ook een beetje, maar met haar ogen is voor mij niks mis.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

die broek trekt iddd de aandacht weg van het model (dat niet onaardig is)ook zou ik ze liever in een andere richting zine liggen van laag naar hoog. ipv hoog naar laag

Comment

Ik gebruik zelf ook regelmatig kleur met zwartwit, maar heb het idee, dat hier het rokje teveel aandacht wegtrekt.
          Workshops, zie website http://www.fotomon.nl http://www.albumverkoop.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McSerial
            Mooie foto.
            Hij past zeker in ZW, maar ik ben ook niet zo voor die kleuraccenten en ik weet niet of 'gewoon' ZW hier niet beter was geweest. Vergis ik mij, of zijn de ogen ook gekleurd? Dat haartje over haar neus stoort mij ook een beetje, maar met haar ogen is voor mij niks mis.
            Yep Hou wel van wat chaos in mijn leven .
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Maar je vertelt er niet bij dat de foto gemaakt is voor een mode campagne, en dat werpt natuurlijk een ander licht op de zaak (euh... foto).

Als foto op zicht trekt het blauwe de aandacht weg van het gezicht en dat is spijtig.

Als mode foto moet mag dat wel.

desalwelteplus

Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms
                Maar je vertelt er niet bij dat de foto gemaakt is voor een mode campagne, en dat werpt natuurlijk een ander licht op de zaak (euh... foto).

Als foto op zicht trekt het blauwe de aandacht weg van het gezicht en dat is spijtig.

Als mode foto moet mag dat wel.

desalwelteplus

Jo.
                Het gaat uiteindelijk om de jeans. Maar nu het weer terug een beetje "in" is om zwart-wit te combineren met 1 basiskleur gaan we weer iets nieuw zoeken he. Dat haartje stoort mij ook maaar was de bedoeling om niet een echte sec - foto te maken en de ogen, tja, een reflectiescherm he.

Comment

Working...
                X