Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Desire

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Desire


    Desire

  • #2
    Ik zie meer angst dan "desire", maar vind het wel een sterk beeld door de (vermoedelijk) lange sluitertijd en de beweging tussen de twee stilstanden.
    Interessant en degelijk uitgewerkt.

    Comment


    • #3
      Als dat geen HoF waard is dan ken ik er niks meer van.
      Ene, ik vind de titel juist gekozen.
      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Als dat geen HoF waard is dan ken ik er niks meer van.
        Ene, ik vind de titel juist gekozen.
        Ook al vind ik het een gedrocht is kan het zomaar zijn dat u en anderen vinden dat de afbeelding Hof waard is. Daar hoeft u uw kennis niet aan te verbinden.
        Last edited by Binnenuit; 1 oktober 2023, 09:54.

        Comment


        • #5
          Het is wat speciaal, en dat moet kunnen. Ik spreek me niet uit over de 'tuin', want ik ken niks van planten, meststoffen, en natuurlijke vijanden.

          Comment


          • #6
            Dus zo ziet een hartaanval eruit...?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht

              Ook al vind ik het een gedrocht is kan het zomaar zijn dat u en anderen vinden dat de afbeelding Hof waard is. Daar hoeft u uw kennis niet aan te verbinden.
              Wat u er ook van vind, een ander zijn werk "een gedrocht" te noemen vind ik schaamteloos.
              Kijk die modellen met een Barbie huid vind ik ook niet mooi, ik zal mijn mening "BELEEFD" geven, ik ben zeker niet beter dan een ander en ik respecteer ieders werk.
              In dit werk zie ik kunst en ook een vernieuwing, een gedurfde vernieuwing.
              Als het u niet aanstaat is het wellicht beter niks te zeggen.

              Mvg,

              Red Falcon
              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Wauw.... voor mij graag meer van dat.
                Straatfotograaf in Antwerpen

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht

                  Wat u er ook van vind, een ander zijn werk "een gedrocht" te noemen vind ik schaamteloos.
                  Kijk die modellen met een Barbie huid vind ik ook niet mooi, ik zal mijn mening "BELEEFD" geven, ik ben zeker niet beter dan een ander en ik respecteer ieders werk.
                  In dit werk zie ik kunst en ook een vernieuwing, een gedurfde vernieuwing.
                  Als het u niet aanstaat is het wellicht beter niks te zeggen.

                  Mvg,

                  Red Falcon
                  Ik bepaal of ik iets goed of niet goed vind: niet u. Ik bepaal of ik dat zeg of niet zeg: niet u.

                  Comment


                  • #10
                    Mooi Lucas, weer zeer creatief geweest!

                    Comment


                    • #11
                      Hoe meer meningen, hoe interessanter het debat ......

                      Comment


                      • #12
                        Los van het feit of het een mooi beeld is...is het in elk geval een andere uitvalshoek...die creatief en kunst minded...kan benoemd worden...mijn voorkeur draagt het niet weg, maar appreciëren kan ik het wel...en zeker postwaardig op dit forum.
                        Groeten
                        Freddy
                        https://fredor2.wixsite.com/my-site

                        Comment

                        Working...
                        X