Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik las in een eerder topic dat je info zocht ivm een shoot aan de opaalkust….ik veronderstel dat dit er eentje is vandaar….je hebt er alweer een top foto van gemaakt….een beeld waar ik ook weer wat tracht van te leren….moet zalig zijn om tot deze sublieme opname te komen…
Hey Freddy, ja klopt dit is er eentje van daar. Foto is heel simpel gemaakt hoor, als er iets specifieks is wat je wilt weten, zeg maar.
Ik heb 'm bewust donker gehouden met een zwaar vignet, maar daar hou ik nu eenmaal van.
Zeer knap beeld, eentje dat je kan tegen komen in Modemagazines! Topfotografie!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment