Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
N° 1 is zo oubollig romantisch. Begrijp dat niet verkeerd hé. Het is juist het leuke aan die foto.
N°3 vind ik de leukste met dat verre perspectief naar het licht achteraan.
Femke is een tof model voor een fotograaf.
Groetjes
Skitch
" Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
nr 3 geeft me een raar gevoel,het is alsof ze gestorven is en als een engeltje aan het eind van de tunnel(witte achtergrond) wil terugkeren.......Prachtige foto.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
nr 3 geeft me een raar gevoel,het is alsof ze gestorven is en als een engeltje aan het eind van de tunnel(witte achtergrond) wil terugkeren.......Prachtige foto.
Ja, nu je het zegt, lijkt een beetje op de film "Ghost".
en bij het zien van de voor mij althans mooiste nummertje 3, valt het me op dat bij de bomenpartij, van links onder naar rechts boven witte vlekjes zichtbaar zijn.
Comment