Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prille vreugde.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Prille vreugde.

_DSC8417-bewerkt-2 by Jan Berckmans, on Flickr

mooi hoor, kinderen zoals ze zijn Uit ervaring weet ik dat actiefoto's van spelende kinderen niet altijd even gemakkelijk zijn, dus chapeau. Het geheel had iets meer naar rechts mogen zijn voor mij persoonlijk
    Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
    - Isaac Asimov-

Comment

Begrip voor de spontaniteit van het moment maar ik denk dat de zware bewerking het beeld geen goed doet (zie kleur planten achter) - de huidstinten zien er toch niet ok uit - mijn persoonlijk aanvoelen - maar misschien zij er liefhebbers
      mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
        Begrip voor de spontaniteit van het moment maar ik denk dat de zware bewerking het beeld geen goed doet (zie kleur planten achter) - de huidstinten zien er toch niet ok uit - mijn persoonlijk aanvoelen - maar misschien zij er liefhebbers
        Ik denk er net zo over
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Tja ....fuji smaak zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

Ik denk er net zo over
            Me too.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

zalige foto, de toning kan ik nog wel nbeetje smaken hoor
              maar het schuivertje 'helderheid' had je beter op 0 laten staan, zeker als je een mooie bokeh hebt in je foto (helderheid maakt bokeh lelijk)
              je kon eventueel ook helderheid plaatselijk toegediend hebben
              minder plaats aan de linkerkant foto en ietsje meer aan de rechterzijde had de compositie erg vooruit geholpen, maar wss is de foto zo genomen? (wat ik wel snap als je het moment echt moest vangen uitt)
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

Comment

Bulke, bedankt voor nuttige info/tips , zo leren we iets...altijd beter dan afbreken zonder verdere informatie.

Fotografie blijft de dag van vandaag een uitdaging, foto's vanuit de gsm...tja dat kan mijn kleinkind van 3 nu al en niet zo slecht....
                wanneer je iets probeert, probeer er dan ook open voor te staan, je steil of niet...na ons komt een andere generatie...

Comment

Het foto moment met die kinderen is mooi, maar helaas heeft u die kinderen door de bewerking een huidziekte gegeven.

Comment

Gelukkig heb ik hier de juiste pillen voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      Wat je vind of aanvoelt is altijd persoonlijk.

Comment

Working...
                      X