Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stof

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Hele mooie !

    Comment


    • #3
      Yes, dat is een mooie.
      Straatfotograaf in Antwerpen

      Comment


      • #4
        voor mij klopt de foto niet, ik krijg het gevoel dat ie te hard (en slordig) bewerkt is ... Mogen we het origineel zien?
        Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
        - Isaac Asimov-

        Comment


        • #5
          Mooi gedaan Sien.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
            voor mij klopt de foto niet, ik krijg het gevoel dat ie te hard (en slordig) bewerkt is ... Mogen we het origineel zien?
            Het origineel ! ik plaats deze hier uitzonderlijk maar zeg jij mij dan wat 'het slordige' is ??

            IMG_4915 by Francine Jenné, on Flickr
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht

              Het origineel ! ik plaats deze hier uitzonderlijk maar zeg jij mij dan wat 'het slordige' is ??
              dag Bommasien, bedankt voor het eerlijk delen van het origineel, dat siert je Wat voor mij in de bewerkte foto niet klopte en op "slordige" bewerking wees, is het proberen nabootsen van een soort panning rond de motorrijder en zijn fiets. De kleuren vliegen alle kanten op (bij panning zou dat maar 1 richting zijn), en de overgang van de kleuren naar het "stof" (wat dus geblurred effect is eigenlijk) is niet overal op dezelfde afstand van het onderwerp, en soms, vaag, soms redelijk abrupt. verder heb je de schaduw van de voorband die nog aanwezig is in de bewerkte versie, en niet klopt met de rest van de foto. Er lijkt ook iets mis te zijn met de linkervoet (of is het rechter ).

              Hopelijk kan je hier iets mee
              Last edited by JC; 7 augustus 2023, 09:26.
              Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
              - Isaac Asimov-

              Comment


              • #8
                Hebben ze vlug van richting en van nummer veranderd? De vraag van JC was toch om het origineel te zien van de rijder met nr 52.
                Groeten Andre

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Andrevl Bekijk bericht
                  Hebben ze vlug van richting en van nummer veranderd? De vraag van JC was toch om het origineel te zien van de rijder met nr 52.
                  De originele afbeelding werd gespiegeld => 12 wordt dan 51, en de rijrichting verandert.
                  Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                  - Isaac Asimov-

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht

                    De originele afbeelding werd gespiegeld => 12 wordt dan 51, en de rijrichting verandert.
                    Sorry, trek mijn woorden terug
                    Groeten Andre

                    Comment


                    • #11
                      Ik vind dit al bij al toch een mooie bewerking. Zolang het beter is dan het origineel is het voor mij prima.( volg wel wat de voet betreft )

                      Comment

                      Working...
                      X