Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb je 2 min en 28 sec tijd voor mij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heb je 2 min en 28 sec tijd voor mij

Een project die al een hele tijd in mijn hoofd zit waar ik eindelijk eens werk van gemaakt heb.
    Het is de bedoeling om echte landbouwers in mijn studio te halen en er een portret van te maken, daarnaast een levensverhaal en een opsomming van wat die mensen geproduceerd hebben voor het volk.

Broodnodig...
    Last edited by lieven lens; 6 juli 2023, 18:55.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Leuk al vind ik de pose een ietwat tè gemaakt.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Knap portret en een interessant project!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Knap beeld - en sterke zwart/wit - zou misschien nog sterker zijn in overall - in de stal - met een riek ofzo (?)
        De tekst vind ik wat lang - heb niet helemaal gelezen om eerlijk te zijn - en de zwarte omlijning doet een beetje aan doodsbrief denken
        Mijn mening he - maar knap als je zo een serie kan neerzetten
        Groet,
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Knap beeld - en sterke zwart/wit - zou misschien nog sterker zijn in overall - in de stal - met een riek ofzo (?)
          De tekst vind ik wat lang - heb niet helemaal gelezen om eerlijk te zijn - en de zwarte omlijning doet een beetje aan doodsbrief denken
          Mijn mening he - maar knap als je zo een serie kan neerzetten
          Groet,
          Peter
          ik moet hier toch volgen. Op zich - fototechnisch - een heel knappe foto in ZW. Maar wat mij betreft had dit - bij wijze van spreken! - even goed een boekhouder kunnen zijn, of een financieel analyst, of een IT'er. De tekst nodigt mij persoonlijk ook niet echt uit om hier warm voor te lopen. Mag iets korter, meer catchy (of hou je dat ook schrijft ). Bvb de laatste zin in vet en iets groter (= de kernboodschap als ik het goed begrijp, en waar ik volledig achter sta).

Ik snap ergens wel het zwarte kader: een kleurkader bij een ZW foto zou mss idd niet passen, hoewel ... ?
          Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
          - Isaac Asimov-

Comment

Het idee alleen al vind ik schitterend.
            De uitwerking ook.
            Wel effen oppassen met eventuele spel- taalfouten. "HET suikerklontje" daar volgt dat op en niet die. Ik zie het als een schoonheidsfoutje. (Bij De-woorden of meervouden die gebruiken, bij HET-woorden wordt dan dat gebruikt)

Ook zou ik de tekst "Zijn producten zijn nog steeds geliefd" anders formuleren. Als ik dit onbezonnen lees komt het bij mij over alsof er werd ingeboet aan interesse. Ik zou die tekst sterker maken door: "Zijn producten zijn geliefd". Maar dit is een persoonlijke smaak.

Het beeld vind ik mooi. Doe zo voort, kijk al uit naar een volgende.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Working...
            X