Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik lees al die fantastische reacties ...
maar jammer genoeg kan ik de foto niet zien; enkel een rood kruisje!
Jammer want ik ben reuzebenieuwd!!!
Enig idee waarom blijkbaar iedereen dit ziet en ik niet?
De server waarop mijn foto's staan was in het weekend onbereikbaar. Vanochtend heb ik de provider gebeld met het verzoek om onze server even opnieuw op te starten en nog geen tien seconden later was de server weer in de lucht. Blijft de vraag of ik een snel startende server heb of een provider die zich opeens realiseerde dat hij in het weekend op het verkeerde knopje heeft gedrukt
En fin, iedereen bedankt voor alle aardige reacties en natuurlijk ook bedankt dat de foto is opgenomen in de Hall of Fame van deze week. Het is in de relatief korte tijd dat ik op BD actief ben alweer de vierde keer dat ik een foto in de HoF heb staan en iedere keer opnieuw ben ik zo trots als een pauw!
@Perrush: natuurlijk mag jij twee keer zeggen dat je de foto heel leuk vindt als je 'm echt mooi vindt, mag je hem zelfs mee nemen naar je vakantieadres
Groeten, Miriam
PS. nu moet ik maar eens rustig gaan nadenken wat ik als volgende foto zal posten op BD. Het zal niet meevallen om iets te vinden dat ook maar half zoveel goedkeurende commentaren zal opleveren als deze foto.
Comment