Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindejaarsbal/fuiif

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eindejaarsbal/fuiif

Ik moest foto's gaan nemen van een eindejaarsbal. Ik voelde mij dus een beetje verantwoordelijk dat die foto's moesten lukken. Materiaal dat mij heeft geholpen: kitlens en 50mm. Ik had wel 2 problemen:
    a) De 50 mm was soms echt traag en kom maar niet scherpstellen! manueel focus biedt bijna geen oplossing want je kan moeilijk zien of het scherp staat of niet. Biedt de usm versie van de 50 mm lens hier een oplossing?
    b) Sommige foto's van koppels zijn mislukt. Zorgen jullie in zo'n situatie altijd voor een reflectiescherm zodat je zeker met flits kan werken of...

(volledig album op http://users.pandora.be/sgweb/album/)

Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

Re: eindejaarsbal/fuiif

geen intresse? zijn ze misschien gewoonweg lelijk?
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

Comment

eerste geeft de sfeer mooi weer, moet kunnen als eenmalige sfeerfoto, nummer twee kan mij niet teveel bekoren met integenstelling nr. 3 die ik zeker geslaagd vind.
      nr 2 is technisch minder, out of Focus en uitgebrande vlekken.
      Last edited by Guest9; 4 juli 2005, 19:06. Reden: antwoord op vraag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
        eerste geeft de sfeer mooi weer, moet kunnen als eenmalige sfeerfoto, nummer twee kan mij niet teveel bekoren met integenstelling nr. 3 die ik zeker geslaagd vind.
        En waarom vind je nr 2 niet geslaagd en nr 3 net wel...?

Comment

De derde is precies beter in focus. Hij lijkt ook minder geposeerd en spontaner, maar dat is niet iets waar jij veel aan kan doen natuurlijk. De eerste vind ik een heel leuke sfeerfoto.

Comment

Working...
          X