Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn buurmeisje ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mijn buurmeisje ...

Nog eentje van het vorige weekend ..ppff , was me dat zweten ...

Re: Mijn buurmeisje ...

Ik ga verhuizen

Schitterende opname, dito buurmeisje. Alleen jammer van de sterke zon achter haar. Kan fout zijn maar ik heb de indruk dat foto niet volledig recht staat.

Mooi

Fotogroet,
    Vince
    Canon EOS 300D

Comment

Mooie inkijk En natuurlijk ook een echte schoonheid. Toch vind ik de houding van de benen een beetje onnatuurlijk, of misschien eerder ongemakkelijk tonen

EDIT : en toch, het is gemakkelijker mooie opnames te maken van ideale modellen dan van mensen die door de natuur minder bedeeld zijn vind ik, soms ben ik wel eens benieuwd naar foto's van mensen waar we ons op straat niet eens de moeite getroosten om ons om te draaien, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Maw, de meeste mensen waar foto's van gemaakt worden zijn toch de zogezegde " mooie " mensen, niet? Of ben ik totaal verkeerd?
      Last edited by Franciskine; 25 juni 2005, 13:55.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

ja ja ... mooie buur(t) .... en idd de tafel gaat wel bijzonder scheef onder het aantrekkelijke gewicht van deze schoonheid (of moet ik hierin de symboliek zien wat wat de fotograaf op dat moment ervoer?)
        "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

mooie opnamen van een mooie buurmeisje, alleen de benenpartij niet zo geslaagd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

en idd de tafel gaat wel bijzonder scheef onder het aantrekkelijke gewicht van deze schoonheid (of moet ik hierin de symboliek zien wat wat de fotograaf op dat moment ervoer

De fotograaf had op dat moment dikke problemen met zijn fototoestel en tevens met het daglicht dat vminder sterk bleek te zijn dan verwacht.... vandaar stress en shaken !!

Comment

ik zou van minder shaken had ik maar 'z on buurke

Comment

Ik heb een vermoeden dat mijn buurvrouw er ook zo uitgezien heeft (zo'n 80 jaar geleden )

Mooie foto
                Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                  Ik heb een vermoeden dat mijn buurvrouw er ook zo uitgezien heeft (zo'n 80 jaar geleden )

Mooie foto
                  die quote vind ik prachtig

mooie foto en heel mooi meisje, maar inderdaad een beetje scheef

voor de rest een foto, maar wat wil je met zo'n model

Comment

wel awacs...ik heb géééén probleem met het ietswat schuin staan (brengt beweging en ritme in je beeld)
                    ik heb géééééén probleem met de zon achteraan......je gaat dat toch niet wegfotoshoppen zeker???

ik vind dit een keurige spontane opname....

of moeten alle fotos voor het tijdschrift Burda (betaat ddat nog trouwens) zijn

ennne....wou dat ik zo'n girl nextdoor had

succes!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door planar1.4
                      wel awacs...ik heb géééén probleem met het ietswat schuin staan (brengt beweging en ritme in je beeld)
                      ik heb géééééén probleem met de zon achteraan......je gaat dat toch niet wegfotoshoppen zeker???

ik vind dit een keurige spontane opname....

of moeten alle fotos voor het tijdschrift Burda (betaat ddat nog trouwens) zijn

ennne....wou dat ik zo'n girl nextdoor had

succes!!!!

Den Burda 'k hoop voor Awacs dat het niet de bedoeling is dat deze de Burda zou halen
                      Canon EOS 300D

Comment

ik bedoelde hier enkel mee dat ik hier en op andere sites fotos zie die het in de jaren 80 goed zouden gedaan hebben bij Burda

daarom ben ik blij van iets minder conservatiefs te zien

Comment

zo'n buurmeisje wil ik ook wel
                          mooie foto.
                          Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.

Comment

Ik heb ook zo een buurmeisje ,maar niet zo een tafel.
                            Digitale groeten
                            K.J.W.

Comment

pfff, hier aan de ene kant gras, en de andere twee gasten...

kdenk dak naar een appartment ga, meer kans op 'buur'meisjes

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                              X