Schitterende opname, dito buurmeisje. Alleen jammer van de sterke zon achter haar. Kan fout zijn maar ik heb de indruk dat foto niet volledig recht staat.
Mooie inkijk En natuurlijk ook een echte schoonheid. Toch vind ik de houding van de benen een beetje onnatuurlijk, of misschien eerder ongemakkelijk tonen
EDIT : en toch, het is gemakkelijker mooie opnames te maken van ideale modellen dan van mensen die door de natuur minder bedeeld zijn vind ik, soms ben ik wel eens benieuwd naar foto's van mensen waar we ons op straat niet eens de moeite getroosten om ons om te draaien, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Maw, de meeste mensen waar foto's van gemaakt worden zijn toch de zogezegde " mooie " mensen, niet? Of ben ik totaal verkeerd?
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
ja ja ... mooie buur(t) .... en idd de tafel gaat wel bijzonder scheef onder het aantrekkelijke gewicht van deze schoonheid (of moet ik hierin de symboliek zien wat wat de fotograaf op dat moment ervoer?)
en idd de tafel gaat wel bijzonder scheef onder het aantrekkelijke gewicht van deze schoonheid (of moet ik hierin de symboliek zien wat wat de fotograaf op dat moment ervoer
De fotograaf had op dat moment dikke problemen met zijn fototoestel en tevens met het daglicht dat vminder sterk bleek te zijn dan verwacht.... vandaar stress en shaken !!
wel awacs...ik heb géééén probleem met het ietswat schuin staan (brengt beweging en ritme in je beeld)
ik heb géééééén probleem met de zon achteraan......je gaat dat toch niet wegfotoshoppen zeker???
ik vind dit een keurige spontane opname....
of moeten alle fotos voor het tijdschrift Burda (betaat ddat nog trouwens) zijn
wel awacs...ik heb géééén probleem met het ietswat schuin staan (brengt beweging en ritme in je beeld)
ik heb géééééén probleem met de zon achteraan......je gaat dat toch niet wegfotoshoppen zeker???
ik vind dit een keurige spontane opname....
of moeten alle fotos voor het tijdschrift Burda (betaat ddat nog trouwens) zijn
ennne....wou dat ik zo'n girl nextdoor had
succes!!!!
Den Burda 'k hoop voor Awacs dat het niet de bedoeling is dat deze de Burda zou halen
Comment