Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sigarreke smoren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sigarreke smoren

<<Het is geen man hij die niet roken kan.>>

Lekker politiek incorrecte foto Mr. Mac Quoy. Compleet tegen de tijdsgeest in.
    Moet kunnen
    Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
      Lekker politiek incorrecte foto Mr. Mac Quoy. Compleet tegen de tijdsgeest in.
      Moet kunnen
      zo zitten we een beetje in mekaar zeker meneer pendragon?
      Bedankt allemaal
      Mac

Comment

pfff, geef hem een sigaar en hij raakt geen sigaret aan daarna. geef hem crack, en hij raakt geen xtc aan.

mooie foto, dat wel, maar neen:
        ik heb nooit een trek genomen van een sigaret/sigaar en ben het nooit van plan. daar moet ik niet van afgeschrikt worden... voor hetzelfde geld smaakt het hem wel, en komt ie nooit meer terug van cuba

alles voor de kunst? dus die foto van meisje en geweld (ander topic, recent): dus dan mag je die echt slagen, moet ze niet meer poseren, alles voor de foto?

liever tegen de tijdsgeest, dan kinderen een sigaar in hun hand te duwen.....of wordt dat op de koeheide 'jong volwassen' genoemd en mag het dan wel...
        Last edited by ajuin; 26 juni 2005, 18:11.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
          pfff, geef hem een sigaar en hij raakt geen sigaret aan daarna. geef hem crack, en hij raakt geen xtc aan.

ik heb nooit een trek genomen van een sigaret/sigaar en ben het nooit van plan. daar moet ik niet van afgeschrikt worden... voor hetzelfde geld smaakt het hem wel, en komt ie nooit meer terug van cuba

alles voor de kunst? dus die foto van meisje en geweld (ander topic, recent): dus dan mag je die echt slagen, moet ze niet meer poseren, alles voor de foto?

liever tegen de tijdsgeest, dan kinderen een sigaar in hun hand te duwen.....of wordt dat op de koeheide 'jong volwassen' genoemd en mag het dan wel...
          pfff...zelden iemand tegen gekomen met een meer toepasselijkere nick als jij
          Mac

Comment

Mac,

Je kan deze topic gebruiken als sensibiliseringscampagne voor je klasje.
            Zo horen de kinderen het ook eens 'niet van de meester, niet van ma of pa', ... het zal zijn effect niet missen. 't Is uit het leven gegrepen.

Comment

alle 2 goed kleur en sepia

Joeri
              Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin

wel ajuin dat had ik van jou niet verwacht, daar doe ik mijn hoedje voor af
                net als eerder genoemden ..... beseft men niet altijd de draagkracht van wat men doet al is dit niet steeds in eerste instantie kwaad bedoeld maar wel in mijn ogen niet slim zeker in dergelijke "beroeps" - posities, sorry mensen dit is nat. mijn persoonlijke opinie
                Last edited by Guest9; 27 juni 2005, 00:01.

Comment

Jongens, leer toch eens te relativeren....

Als Mac hem geen sigaar in zijn mond duwt, zal hij wel eens elders "experimenteren".... zo zit de jeugd nu eenmaal in mekaar...

Zeg, en die "alles voor de kunst", dat was maar om te hoor !

Ik vind het gewoon een sterke foto, in sepia komt ie nog dubbel zo goed over !

Enne 't is niet omdat Mac ne "beroeps" is dat ie constant met een aureooltje rondloopt ! "Wij" zijn ook maar gewone mensen hoor...
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mar©

Als Mac hem geen sigaar in zijn mond duwt, zal hij wel eens elders "experimenteren".... zo zit de jeugd nu eenmaal in mekaar...

Enne 't is niet omdat Mac ne "beroeps" is dat ie constant met een aureooltje rondloopt ! "Wij" zijn ook maar gewone mensen hoor...
                    beste Mar©

zoals je misschien niet zag vond ik deze foto ook OK ( zie eerdere post) maar hier gaat het wel om iets meer voor het ogenblik zullen maar best met stoppen en enkel fotokes beoordelen zeker hé
                    Last edited by Guest9; 27 juni 2005, 00:32.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mar©

neem mijn voorbeeld van crack dan, want xtc zullen ze ook proberen volgens jou

ps: ben jij jeugd? als je zo opvoedt, dan zullen ze dat wel doen ja...

was imho niet om te lachen, maar niet ver genoeg nagedacht..., maar daar gaat het niet over...

zelfde mening dus over foto

ook eens verwijzen naar een recent topic, over rokers op dit forum, die porbeerden te stoppen?
                      okee, het was maar één trekje, maar een jeugdige begint nooit met een hele sigaret. niemand begint met een hele, het start van één trekje...

fidel vaart er wel bij

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Ik vind een sigaartje nog altijd lekker ruiken...

En inderdaad, het gaat om de foto en niets meer.

Om eerlijk te zijn, mijn eerste gedacht was ook...roken...kinderen....fout bezig....

Maar je moet alles in zijn verband zien: Eddy zal wel een en ander uitgelegd hebben en de kids zullen onderhand de humor van hun "meester" wel kennen en begrijpen.

En akkoord, het is niet gezond, maar drinken dan ? En vlees eten ? Zelfs groenten en fruit zitten vol met kankerverwekkende stoffen....

Soit, het is een leuke, grappige foto en we gaan er verder niet meer over zeuren.
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                          zo zitten we een beetje in mekaar zeker meneer pendragon?
                          Gij toch !

Mooi actie shot, Mac !

( trouwens : nog altijd beter als uw kinderen in een stoofpot tussen de prei en de selder op 't vuur zetten )
                          embee ::: nikon stuff

Comment

Jongens, jongens, het is hier toch zeker geen overdreven politiek correcte samenleving zoals in Amerika hé, anders ga ik verhuizen hoor

Er bestaat nog steeds zo iets als eigen verantwoordelijkheid. Ik verdenk Mac er echt niet van dat hij hem die sigaar in de mond heeft moeten douwen Die jongen weet aardig om te gaan met die sigaar, heeft'ie vast vaker bij de hand gehad

Kan af en toe wel wat burgelijke ongehoorzaamheid waarderen
                            Groeten,

Albert Jan

Website AJH
                            lidnummer: BD0371NL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door embee
                              Gij toch !

Mooi actie shot, Mac !

( trouwens : nog altijd beter als uw kinderen in een stoofpot tussen de prei en de selder op 't vuur zetten )
                              der zij toch dingen waar gij nooit gaat overkomen he?

bedankt iedereen
                              ik had er in deze reeks nog wel enkele zoals "blootzwemmen in de Demer" "vechten op de kermis" , "werken op het veld bij Boer Coene" maar vermits er hier op BD blijkbaar een hoop zijn die nooit de Witte gelezen hebben, is voor mij de lol er af. Tzal voor een andere keer zijn.
                              Mac

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mac Quoy
                                der zij toch dingen waar gij nooit gaat overkomen he?

bedankt iedereen
                                ik had er in deze reeks nog wel enkele zoals "blootzwemmen in de Demer" "vechten op de kermis" , "werken op het veld bij Boer Coene" maar vermits er hier op BD blijkbaar een hoop zijn die nooit de Witte gelezen hebben, is voor mij de lol er af. Tzal voor een andere keer zijn.
                                Mac
                                Verd.. ik had ze best allemaal willen zien
                                mvg,
                                Ludo V.

Comment

Working...
                                X