Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pa ... zijn IXUS 700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Pa ... zijn IXUS 700

Hartelijk dank voor je uitvoerige antwoorden Vince! Nee, ik was niet ongeduldig, alleen werd mijn vraag wat overspoeld door de - terechte - lofbetuigingen.. Vandaar eventjes terug omhoog willen brengen.

Bovendien hoor ik ook graag de reacties/ervaringen van anderen ivm. het onderwerp "shutter-lag" in compacts.

De afbeeldingskwaliteit moet natuurlijk perfect zijn, maar voor mij is shutter-lag een voldoende reden om een bepaalde camera niet te kopen...
    Eens men DSLR gewoon is wordt men idd. bijzonder kritisch ivm. standaarden...

Ergens meen ik gehoord te hebben dat de A95 in dit opzicht nogal goed is?...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
      Hartelijk dank voor je uitvoerige antwoorden Vince! Nee, ik was niet ongeduldig, alleen werd mijn vraag wat overspoeld door de - terechte - lofbetuigingen.. Vandaar eventjes terug omhoog willen brengen.

Bovendien hoor ik ook graag de reacties/ervaringen van anderen ivm. het onderwerp "shutter-lag" in compacts.

De afbeeldingskwaliteit moet natuurlijk perfect zijn, maar voor mij is shutter-lag een voldoende reden om een bepaalde camera niet te kopen...
      Eens men DSLR gewoon is wordt men idd. bijzonder kritisch ivm. standaarden...

Ergens meen ik gehoord te hebben dat de A95 in dit opzicht nogal goed is?...
      vergeet de panasonic Z20 niet, heb hem voor mijn schoonpa gekocht, voor de prijs prima kwaliteit, gestabiliseerd > 400 mm enz en shutterlag ???

Comment

Ik vind hem schitterend!!!
        Blijde bezitter van : Minolta Dimage Z1
        Neem een kijkje op mijn fotosite: http://tulpje.fotopic.net/
        En als je vriendelijk wilt zijn, teken dan graag mijn gastenboek

Comment

welke handleiding stak erbij? Enkel een Duitse of ook een Nederlandstalige?

Comment

En ik zie hier nikske

Denada foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
              vergeet de panasonic Z20 niet, heb hem voor mijn schoonpa gekocht, voor de prijs prima kwaliteit, gestabiliseerd > 400 mm enz en shutterlag ???
              Ik heb zelf nog de Panasonic FZ10 .
              Shutter lag valt nog mee (alhoewel niet te vergelijken met dig. reflex).
              Wat mij het meeste stoort aan dit toestel is die verrekte digitale zoeker. Dan prefereer ik de miniscule, maar optische zoeker van een Ixus.

Voor mij zijn de ergste tekortkomingen aan die camera's: beeldzoeker, shutter-lag en ruis op, hogere iso-waarden.

Voor de rest niks dan lof over die FZ10 (20). Mooi zoombereik, optisch heel goed, en heel goede beeldstabilisatie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                En ik zie hier nikske

Denada foto
                Ik ook ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                  Ik ook ni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                  Sorry, had foto al weggedaan ... bij deze teruggezet

Fotogroet,
                  Vince
                  Canon EOS 300D

Comment

Merci, want het is een

Loepzuiver en karakterkopje
                    't Ziet er wel een brave uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mastermind
                      welke handleiding stak erbij? Enkel een Duitse of ook een Nederlandstalige?
                      Duitse maar Engelse van site kunnen downloaden; interesse? stuur pm dan stuur ik de link wel door ... heb ik trouwens hier op BD gevonden.

Fotogroet,
                      Vince
                      Canon EOS 300D

Comment

Working...
                      X