Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zomaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zomaar

even laten zien

Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

Re: Zomaar

een hele mooie foto, maar toch wel jammer van die slagschaduw

Comment

Waar werkt mevrouw? Was dit een tijdelijk evenement?

Comment

en zomaar een goeie opname(mandenvlechten).
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
          een hele mooie foto, maar toch wel jammer van die slagschaduw
          Ik weet het maar het lemen huisje was zo donker dat ik wel moest flitsen
          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
          www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut
            Waar werkt mevrouw? Was dit een tijdelijk evenement?
            Hallo Lut
            Dit is geen tijdelijk evenement en de moeite waard om eens een kijkje te nemen zal even de Url plaatsen daar kan je wat meer info vinden, http://www.archeon.nl/

Groetjes NoName
            www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk
              en zomaar een goeie opname(mandenvlechten).
              grt,bouk.
              Dank je bouk
              www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName
                Ik weet het maar het lemen huisje was zo donker dat ik wel moest flitsen
                Met nen D100 ?
                Sorry, ben hier echter niet mee akkoord.
                Ik dacht da vroeger ook, maar na een workshop bezocht te hebben in Salve Mater ( Pascal Baetens ) ben ik van het tegendeel overtuigd.
                Groeten, Gino
                http://www.e-designstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
                  Met nen D100 ?
                  Sorry, ben hier echter niet mee akkoord.
                  Ik dacht da vroeger ook, maar na een workshop bezocht te hebben in Salve Mater ( Pascal Baetens ) ben ik van het tegendeel overtuigd.

Nee niet met een D100 maar met een D2x,maar ik moet nu zeggen dat ik er helemaal niet aan gedacht hebt om mijn iso te verhogen(zal de warmte wel geweest zijn )maar dan weet ik het nog niet of dat voldoende zou zijn geweest,het was er behoorlijk donker

Groetjes NoName

Ps; kan je dan in het kort uitleggen hoe Pascal Baetens het gedaan zou hebben?ben altijd bereid om nog wat te leren
                  Last edited by NoName; 21 juni 2005, 13:36.
                  www.langenacker.nl

Comment

Hallo Lut
                    Dit is geen tijdelijk evenement en de moeite waard om eens een kijkje te nemen zal even de Url plaatsen daar kan je wat meer info vinden, http://www.archeon.nl/

Groetjes NoName
                    Ik meende ook enige gelijkenis te zien met de foto's van archeon van Daan.
                    Dank voor de info.

Comment

Ps; kan je dan in het kort uitleggen hoe Pascal Baetens het gedaan zou hebben?
                      zijn 2 zaken die niet samen in een zin passen

Wat wij in Salve Mater gedaan hebben is toestel ( ik D100 ) ingezet:
                      - Iso 800 ( kan mijn D100 aan zonder ruis te hebben...D2x kan volgens mij veel hogere waarden aan )
                      - Gain control naar omhoog getrokken ( denk 2 stappen, kunt gerust hoger gaan )
                      - diafragma voorkeuze
                      - diafragma regelen dat sluitersnelheid niet trager was dan 1/60e

Desnoods op statief werken.
                      Groeten, Gino
                      http://www.e-designstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
                        zijn 2 zaken die niet samen in een zin passen

Wat wij in Salve Mater gedaan hebben is toestel ( ik D100 ) ingezet:
                        - Iso 800 ( kan mijn D100 aan zonder ruis te hebben...D2x kan volgens mij veel hogere waarden aan )
                        - Gain control naar omhoog getrokken ( denk 2 stappen, kunt gerust hoger gaan )
                        - diafragma voorkeuze
                        - diafragma regelen dat sluitersnelheid niet trager was dan 1/60e

Desnoods op statief werken.
                        Je hebt volkomen gelijk,dit had ik allemaal kunnen doen,heb er gewoon met mijn warme kop helemaal niet aan gedacht,bewijst maar weer dat ik moeilijk tegen de warmte kan

Groetjes NoName
                        www.langenacker.nl

Comment

Working...
                        X