Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Waar werkt mevrouw? Was dit een tijdelijk evenement?
Hallo Lut
Dit is geen tijdelijk evenement en de moeite waard om eens een kijkje te nemen zal even de Url plaatsen daar kan je wat meer info vinden, http://www.archeon.nl/
Ik weet het maar het lemen huisje was zo donker dat ik wel moest flitsen
Met nen D100 ?
Sorry, ben hier echter niet mee akkoord.
Ik dacht da vroeger ook, maar na een workshop bezocht te hebben in Salve Mater ( Pascal Baetens ) ben ik van het tegendeel overtuigd.
Met nen D100 ?
Sorry, ben hier echter niet mee akkoord.
Ik dacht da vroeger ook, maar na een workshop bezocht te hebben in Salve Mater ( Pascal Baetens ) ben ik van het tegendeel overtuigd.
Nee niet met een D100 maar met een D2x,maar ik moet nu zeggen dat ik er helemaal niet aan gedacht hebt om mijn iso te verhogen(zal de warmte wel geweest zijn )maar dan weet ik het nog niet of dat voldoende zou zijn geweest,het was er behoorlijk donker
Groetjes NoName
Ps; kan je dan in het kort uitleggen hoe Pascal Baetens het gedaan zou hebben?ben altijd bereid om nog wat te leren
Hallo Lut
Dit is geen tijdelijk evenement en de moeite waard om eens een kijkje te nemen zal even de Url plaatsen daar kan je wat meer info vinden, http://www.archeon.nl/
Groetjes NoName
Ik meende ook enige gelijkenis te zien met de foto's van archeon van Daan.
Dank voor de info.
Ps; kan je dan in het kort uitleggen hoe Pascal Baetens het gedaan zou hebben?
zijn 2 zaken die niet samen in een zin passen
Wat wij in Salve Mater gedaan hebben is toestel ( ik D100 ) ingezet:
- Iso 800 ( kan mijn D100 aan zonder ruis te hebben...D2x kan volgens mij veel hogere waarden aan )
- Gain control naar omhoog getrokken ( denk 2 stappen, kunt gerust hoger gaan )
- diafragma voorkeuze
- diafragma regelen dat sluitersnelheid niet trager was dan 1/60e
Wat wij in Salve Mater gedaan hebben is toestel ( ik D100 ) ingezet:
- Iso 800 ( kan mijn D100 aan zonder ruis te hebben...D2x kan volgens mij veel hogere waarden aan )
- Gain control naar omhoog getrokken ( denk 2 stappen, kunt gerust hoger gaan )
- diafragma voorkeuze
- diafragma regelen dat sluitersnelheid niet trager was dan 1/60e
Desnoods op statief werken.
Je hebt volkomen gelijk,dit had ik allemaal kunnen doen,heb er gewoon met mijn warme kop helemaal niet aan gedacht,bewijst maar weer dat ik moeilijk tegen de warmte kan
Comment