Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ontfocust & kleine enquete

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ontfocust & kleine enquete

Prutske; Om nou iedereen die mijn foto's niet waardeert een ouwe knar te noemen gaat me wat te ver ('k zit inmiddels ook dichter bij m'n pensioen dan bij m'n afstuderen). Normaal maak ik ook nogal wat conservatieve plaatjes.

Leuk dat er op de valreep toch nog mensen zijn die het weten te waarderen.

Wat een soft gay-reportage met een vergeten lens is weet ik ook niet. Dus daar kan ik geen zinnig antwoord opgeven.
    Op een gave huid kun je niet scherpstellen
    Simpele albumpjes

Comment

de eerste indruk die ik kreeg was dat ik het gay gehalte toch ook hoog vond in deze foto's. en blijkbaar ben ik niet de enige.
      moet kunnen!

Comment

effie het ganse album bekeken. is nog duidelijker nu. voor mij mag er nog meer van dat komen

Comment

het zou maar erg zijn dat er niet méér gay bij mocht

ben niet gay maar woon wel in dé gay-buurt bij uitstek in brussel

enfin....het ging over onscherpte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manga
            Het lijkt wel een of andere softgay reportage waarbij je lens vergeet te gebruiken.
            Zat er wel een lens op toen de foto's gemaakt zijn.

mvg, drh
            Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Nou, ik vind het wel erg mooi. Nummer 1 raak ik niet warm van. Maar foto's nr 2 en 3 zijn absoluut top. Weer eens wat anders, en zelf hou ik er wel van als iemand eens wat anders doet dat het normale. Ik vind het een leuk experiment
              I create, therefore I exist

D3200 - AF-S Nikkor 18-105mm 3.5-5.6, AF-S Nikkor 50mm 1.8, SB700

Comment

Probeer het eens te verkopen als 'kunst', dan zijn ze binnen 200jaar hopelijk iets waard.

Sorry, maar voor mij is het vuilbak

Comment

Heey,

Nr 2 is mijn favoriet, maar ik zou graag de volgende opmerking maken:

Beeld je in: jij bent het model en jouw fotograaf maakt deze foto's, dan zou jij toch zeer teleurgesteld zijn zeker? De aandacht gaat hier niet naar het model, wat bij een moddelenfoto toch de bedoeling is, nietwaar?

Groetjes,
                  Tulpje
                  Blijde bezitter van : Minolta Dimage Z1
                  Neem een kijkje op mijn fotosite: http://tulpje.fotopic.net/
                  En als je vriendelijk wilt zijn, teken dan graag mijn gastenboek

Comment

Tsjonge, jonge we hebben wat losgemaakt. In tegenstelling tot wat door sommigen beweerd werd was dit geen aandachttrekkerij, tenminste niet meer dan bij een willekeurige andere post van mij. Toch nog maar wat opmerkingen:

de eerste indruk die ik kreeg was dat ik het gay gehalte toch ook hoog vond in deze foto's. en blijkbaar ben ik niet de enige.
                    Ik heb geen van de modellen naar hun sexuele voorkeuren gevraagd, Is denk ik ook niet erg belangrijk. 'k Kreeg de indruk dat ze nogal hetero waren. Wat betreft de fotograaf; ach je fotografeert toch geen vliegtuigen als je niet van vliegtuigen houdt . Maar waarom meldt toch niemand ooit bij een foto van een al dan niet knap vrouwelijk model dat het wel erg "straight" is.

Beeld je in: jij bent het model en jouw fotograaf maakt deze foto's, dan zou jij toch zeer teleurgesteld zijn zeker? De aandacht gaat hier niet naar het model, wat bij een moddelenfoto toch de bedoeling is, nietwaar?
                    De modellen krijgen voldoende andere foto's om ook oma blij te maken. Bovendien citeer ik maar uit een opmerking bij een andere post:

Uit sommige reacties lijkt het alsof men het beledigend vindt voor het model om hem om deze manier te gebruiken, dit zou geen modelfotografie zijn. Ik weet niet of er een standaard definitie van "modelfotografie" is, maar ik denk dat "Vorm van fotografie waarbij een model onontbeerlijk is" aardig in de richting komt. Ik kan iedereen verzekeren dat ik deze foto's niet met een opblaaspop had kunnen maken. Ik ben het model dan ook zeer erkentelijk!
                    De aandacht gaat trouwens weldegelijk uit naar het model. Althans dat is wel mijn opzet.
                    Zou een model wel blij zijn met een close-up van het gezicht waarbij elke huidoneffenheid zichtbaar is? Toch vind ik het vaak hele mooie foto's wanneer ook de minder fraaie kanten van een model zichtbaar zijn.
                    Ik geloof dat na een sessie de favoriete foto's van het model altijd afwijken van de faforieten van de fotograaf
                    Simpele albumpjes

Comment

@Porochelt & Planar1.4
                      Met "oude knar bedoel" ik niet oud van leeftijd ( heb zelf ook al een aantal winters achter de rug ), maar mensen die zagen op alles die niet strook met hun ideeen ( ik wou niet beledigend overkomen )

Comment

hela pruts
                        t'was voor t'lachen zenne

ik weet wel wat je bedoelde.....de mierenneukers zoals ze op een andere site worden genoemd

Comment

ik bedoelde alleen maar dat er uit de foto's iets erotisch uitstraalt. maar misschien moet je dan gay zijn omdat te ondervinden. zou best kunnen!
                          dit was dus zeker bedoeld als compliment, als het de bedoeling was geweest om die sfeer weer te geven.

Comment

ik bedoelde alleen maar dat er uit de foto's iets erotisch uitstraalt.
                            Kijk dat beschouw ik nu echt als een compliment!

(Trouwens niemand hoeft zich te verontschuldingen voor enige opmerking).
                            Simpele albumpjes

Comment

Working...
                            X