Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Is voor mij een onnatuurlijke houding. Vooral de ogen storen mij. Had beter geweest moest het model niet in de lens gekeken hebben, maar eerder een natuurlijkere oogrichting aangehouden hebben ( ietwat meer naar boven gericht )
Doet me beetje denken nu aan een lijk die daar ligt.
Ik vind dat beide foto's hun plus en minkanten hebben.. Vind ze wel beide mooi.
De eerste foto is een beetje dubbelzinnig. Hij geeft op zich zelf naar mijn idee het zomergevoel weer, maar daar strookt het zwart-wit dan weer niet bij... Ik ben benieuwd hoe deze foto er in kleur uitziet! Verder had ik de foto iets verder gecropt zodat de onderste donkere onscherpe strook ervanaf valt, net tot onder de eerste rij onscherpe bloemetjes.
De tweede foto vind ik fototechnisch erg mooi! Echter valt de eerder genoemde houding inderdaad wel op. Het ziet er erg ongemakkelijk uit,...
ik vind ze beide mooi maar kan Gino niet volledig ongelijk geven na het lezen van zijn kritiek, maar ja smaken verschillen nu eenmaal en het kan toch niets steeds dezelfde glimlach zijn hé
Ik vind ze alletwee zeer goed, vooral de tweede is prachtig. Ik heb niet het gevoel dat haar houding onnatuurlij is, alhoewel ik Gino's punt wel zie. Zeer goeie scherptediepte, en prachtige conversie bij alletwee.
De eerste foto is een beetje dubbelzinnig. Hij geeft op zich zelf naar mijn idee het zomergevoel weer, maar daar strookt het zwart-wit dan weer niet bij... Ik ben benieuwd hoe deze foto er in kleur uitziet! Verder had ik de foto iets verder gecropt zodat de onderste donkere onscherpe strook ervanaf valt, net tot onder de eerste rij onscherpe bloemetjes.
Comment