Een vriendin wilde al zo lang wat leuke foto's van haar kids, maar het was er nog steeds niet van gekomen. En binnenkort is de papa jarig, dus bood ik aan -zonder enige ervaring- iets te proberen ... Wat denken jullie, is het te doen ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eerste "opdracht" ...
Collapse
X
-
-
-
Re: Eerste "opdracht" ...
De setting is leuk.
Jammergenoeg staan ze op de 2 laatste nooit samen scherp.
Bij de eerste zou ik meer naar voor gaan staan zijn, gemakkelijker om ze in de lens te laten kijken.
De grootste kijkt nu net niet naar de lens, de andere kijkt in de lens.
Hun blik beide naar hetzelfde gericht oogt beter.
Enkele positieve opmerkingen.....
DirkNikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod
-
Tnx Dirk, voor de goede raad.
Noot : bij foto 2&3 was het eigenlijk mijn bedóeling slechts één van beide "scherp" te hebben. Waarom ? Beuh, een probeersel ...Size doesn't matter, achievement does ...
Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Exile®Tnx Dirk, voor de goede raad.
Noot : bij foto 2&3 was het eigenlijk mijn bedóeling slechts één van beide "scherp" te hebben. Waarom ? Beuh, een probeersel ...
We verstaan mekaar zo.
DirkNikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod
Comment
-
Toffe locatie. De eerste vind ik dik in orde. Bij de andere had ik ze ook liever allebei scherp gezien ofwel eentje scherp en de andere heel onscherp.
Comment
-
Met een beetje photoshop ervaring kan je 2 & 3 in één foto voegen?
De locatie is alvast zeer goed gekozen... (hun pa is toevallig geen dokwerker)
| www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tobrinMet een beetje photoshop ervaring kan je 2 & 3 in één foto voegen?
De locatie is alvast zeer goed gekozen... (hun pa is toevallig geen dokwerker)
En ja, hij werkt op een baggerboot ! (internationaal)Size doesn't matter, achievement does ...
Canon 7D ~ EF-S 17-55 IS + EF 24-105 L IS + EFS 18-135 IS + EF 70-300 DO IS ~ Canon Speedlite 420EX ~ Manfrotto 055CB + 322RC2 / Avatar © pdeco
Comment
Comment