Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kimmeke met de kranten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kimmeke met de kranten

Nog een exemplaartje van de shoot deze week met Kim Sermant
    visagie door Ingrid Delange (Tocade)
    Zéér tevreden van beide dames! Aanraders!

Greetz,
    Christ
    Chrisly... [B]www.christvilez.be

Re: Kimmeke met de kranten

Heel mooie foto!
    Grtz Jay

Comment

Ik vind het te gewoontjes, ik had liever iets meer creatief gezien, het is nu te netjes, te gewoon. Eens heb ik een foto gezien van een fotograaf
      (een kennis) die voor haar eindproef een foto had gemaakt van een model bedekt met broeksriemen, dat was prachtig! Dit is een soort bikini van kranten.
      clo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clo
        Ik vind het te gewoontjes, ik had liever iets meer creatief gezien, het is nu te netjes, te gewoon. Eens heb ik een foto gezien van een fotograaf
        (een kennis) die voor haar eindproef een foto had gemaakt van een model bedekt met broeksriemen, dat was prachtig! Dit is een soort bikini van kranten.
        clo
        En een bikini die gemaakt is uit wat krantenpapier ( denk zelfs niet dat da van de eerste keer gelukt is ) vind jij niet creatief en te gewoon ?
        Langs de andere kant vind jij een model inpakken met broeksriemen dan wel super ? Begrijpe wie begrijpe kan

@ Chris: Mooie prestatie wat jullie hier voor elkaar gekregen hebben
        Groeten, Gino
        http://www.e-designstudio.be

Comment

De foto op zich is perfect.
          Maar het speelse van het krantepapierenbikinietje staat volgens mij in contrast tot de ernstige zakelijke look van het model.
          Best mooi, knap gedaan, maar ik denk dat sommigen hierop wat afknappen.
          Moest Kimmeke daar uitbundig met een beentje staan zwaaien hebben, met een lach tot achter haar oren erbij, dan had het wat spontaner overgekomen, en waren er vermoedelijk meer liefhebbers geweest. (En met een beetje chance was da rokske der dan nog afgevallen ook )

Voila, da's mijn gedacht, maar wie ben ik....

Dirk
          Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

ik vind hem .
            Canon 300D, Canon EFS 18-55 IS en een Tamron MACRO 1:2 AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD
            wishlist 430 EX

Comment

mooi, fris, alleen, ik vind die tekst rechts erg storend ...
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

Comment

ik kan het beursnieuws niet lezen

technisch zeker in orde

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Wat me opvalt bij veel amateurmodellen is dat ze vaak "onderuit" kijken (hoofd iets naar beneden en dan vooruit kijken, net alsof je over een bril heen kijkt, iets dat bij deze foto natuurlijk letterlijk het geval is). Daardoor wordt hun hals kort en breed. En je gaat vaak zo boven op hun kop kijken.

Mijn favoriete instructie aan minder ervaren modellen was: rechterschouder iets naar de camera, schouders omlaag en iets naar achter trekken, nek strekken, hoofd iets naar voren met kin iets naar boven gericht. Dat levert bij veel modellen een prima uitgangspositie voor verdere instructies.

Dat geldt ook voor deze mevrouw. Ze had haar heupen misschien ook iets meer naar de camera mogen draaien, nu lijkt haar bovenlichaam vrij breed in vergelijking met haar heupen. Door de vlakke verlichting lijkt de bovenkant van haar linker borst (voor de kijkers rechts) nu weg te vallen in het vlees van haar arm. Door de verlichting zo in te stellen dat de schaduw van haar onderarm verder op haar bovenarm had gevallen, had een plastischer effect ontstaan.

Wat betreft deze foto vind ik de blus te hard en te hoog (beter van haar oorlel naar haarmondhoek en dan veel zachter aangebracht. Het glimplekje op haar schouder zou minder mogen. De vloer van studio zou schoner mogen (poetsen dus, als was het maar met Photoshop).

Maar ondanks al mijn gezeur is het een heel fraaie foto.

Groeten, Miriam

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisly
                    Nog een exemplaartje van de shoot deze week met Kim Sermant
                    visagie door Ingrid Delange (Tocade)
                    Zéér tevreden van beide dames! Aanraders!
                    Greetz,
                    Christ
                    Ik kan het mij goed voorstellen dat je blij was met deze mooie dames.

Maar dat is nu juist wat ik mis in die foto's, het blije, vrolijke en echt vrouwelijke trekje er in. Iets meer accentjes op het vrouwelijke. Iets meer borstjes. Wat meer heupen.
                    Het lijkt mij niet echt een foto om verliefd op te worden.
                    Net als of het "De Standaard" was, iets wat meer "Het Laatste Nieuws" trekje.

Indien reclame voor de standaard
                    de andere foto met de kleine snippertjes op de borsten vind ik persoonlijk iets meer!!

Comment

Het mocht voor mij ook allemaal wat vrolijker en speelser zijn. De serieuze blik is niet echt geloofwaardig.

Maar technisch wel dik in orde wat mij betreft.
                      Bert Stephani

http://www.bertstephani.com

Comment

Working...
                      X