Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik vind de eerste en derde het meest geslaagd, zowel qua foto's als geheel.
Bij de tweede vind ik het lettertype van communie niet echt passend en de foto's zijn ook wat minder.
voor mij ook de derde , deze is minder stijf en gemaakt. Ik denk dat het uiterst moeilijk is om communiefoto's te maken die spontaan overkomen. Zelf heb ik het ook nog gedaan voor mijn zoon zijn eerste en plechtige com. De eerste com. was aardig gelukt pl.com. was ook te gemaakt. Op die leeftijd zijn ze er nog meer van bewust om zo goed mogelijk op de foto te staan en het is dan dat het verkeerd gaat.
clo
mijn mening, voor wat het waard is ... nr 3 Een van de mooiste dat ik tot hiertoe zag; gewoon schitterend !!! ... jammer dat bovenste foto niet scherp is maar collage is geweldig geslaagd.
Over eerste twee spreek ik me niet uit; 3de is gewoon .....
Comment