Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ani op lokatie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ani op lokatie

Gemaakt met flitsers en natuurlijk licht.

Graag opbouwende kritiek.
    http://www.canonspiegelreflexcamera.com voor info over canon spiegelreflexcamera's

Re: ani op lokatie

een mooie foto, flits zie je bijna niet dus vindt ik het een goede belichting.
    alleen vindt ik dat het model gewoon haar truitje had aan kunnen houden, de lingerie geeft nu geen meerwaarde aan de foto.
    Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX

Comment

mooie foto!
      de telefoon op de achtergrond vind ik leuk. Haar gezicht vertelt me dat ze in gedachten bij een leuk telefoongesprek zit, of ze zit te wachten op belletje van haar vriend.
      Leuk model trouwens!

Greetz,
      Christ
      Chrisly... [B]www.christvilez.be

Comment

Belichting en compo vind ik zeer goed geslaagd. Op zich een vermelding waard.

Ik vind het wel jammer dat het model voor enige verwarring zorgt:
        Enerzijds kijk je naar het gezicht, maar door de liggende en ietwat gedraaide positie van het hoofd, krijg je eigenlijk niet veel te zien.
        Anderzijds dwalen je blikken naar de lingerie, maar zoals Wilco reeds gezegd heeft, voegt deze ook weinig meerwaarde toe.

Dirk
        Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

Working...
        X