Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marktdag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Marktdag

... in Plasencia.

Re: Marktdag

Raar, veel mensen vinden dit een leuke foto, daarom heb ik hem gepost. Hier op BD krijg ik er echter geen commentaar op

Comment

het is inderdaad een leuke sfeer foto..
      had hem nog niet eerder gezien.; Vermoed dat hij iets te snel naar beneden is gezakt.

Comment

ik gebruik altijd new posts, maar deze is me ook ontglipt. kan wel zijn aangezien ik de dag ervoor naar londen was, en er dus 7 pagina's new posts waren...

leuke oude man, lijkt wel iets aan de hand te zijn achter je, een aantal kijken toch dezelfde richting

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

mooi
          hoe is hij in zw/w?
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
            mooi
            hoe is hij in zw/w?
            Dat interesseert mij ook, ik heb zo'n aanvoelen dat de foto nog sterker zal worden. Knap
            Meer foto's op mijn website

Comment

om eerlijk te zijn heb ik deze foto zeker al een 10 tal keer bekeken maar dierf eigenlijk niet mijn persoonlijk gedacht er over te zeggen daar ik twijfel aan mijn gevoel en daar jouw foto's laat ons zeggen bijna altijd perfekt zijn.
              Maar door jouw vraag en opmerking zal ik het nu maar doen, hopelijks neem je het mij niet kwalijk.
              Eerst en vooral vind ik dit prachtige straatfotografie maar... ik heb de indruk dat je de foto bewerkt hebt met een correctiefilter om de vertekening van de groothoek te corrigeren en ik krijg de indruk dat de personages op de randen voornamelijk links wat een ingedrukte vorm vertonen.
              voor de rest kwa compo, en couleur locale natuurlijk weer top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                om eerlijk te zijn heb ik deze foto zeker al een 10 tal keer bekeken maar dierf eigenlijk niet mijn persoonlijk gedacht er over te zeggen daar ik twijfel aan mijn gevoel en daar jouw foto's laat ons zeggen bijna altijd perfekt zijn.
                Maar door jouw vraag en opmerking zal ik het nu maar doen, hopelijks neem je het mij niet kwalijk.
                Eerst en vooral vind ik dit prachtige straatfotografie maar... ik heb de indruk dat je de foto bewerkt hebt met een correctiefilter om de vertekening van de groothoek te corrigeren en ik krijg de indruk dat de personages op de randen voornamelijk links wat een ingedrukte vorm vertonen.
                voor de rest kwa compo, en couleur locale natuurlijk weer top
                Waarom zou ik je dat kwalijk nemen ?
                De foto is inderdaad een beetje bewerkt en vertoont misschien wat vertekening (ik zou eens moeten vergelijken met het origineel) maar langs de andere kant hebben Spanjaarden soms wel een beetje een gedrongen gestalte .

Ik zal eens kijken of ik er een goede Z/W versie kan van maken.

Comment

Working...
                X