Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou(den) ze het weten?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zou(den) ze het weten?

Tijdens een wandeling door Hasselt (leuke en aangename stad overigens) heb ik natuurlijk ook de shoppende medemens wat in de gaten gehouden.
    Wat vinden jullie van deze beide foto's? Alle commentaren en suggesties zijn welkom.

Eerste

Of ook op deze link

Tweede

Of ook op deze link

Edit Mod Hanske :

Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd.
    Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.

Edit eldee

Zonder een polemiek te willen beginnen ... mag ik weten in welke zin mijn oorspronkelijke foto's niet voldeden aan de richtlijnen. De ene foto was 900x584 en 88Kb, de andere was 900x636 en 71Kb. Wat heb ik verkeerd geďnterpreteerd? Ik zou uit mijn vergissingen willen bijleren.
    Last edited by eldee; 2 april 2005, 20:34.
    eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Re: Zou(den) ze het weten?

Ik vermoed van niet...zéker bij de eerste niet. Wel goed gezien maar vind deze foto iets "te rommelig"...
    De tweede darentegen is stukken beter, ook qua compositie...
    Leuk idee om mensen onrechtstreeks toch bij het geheel te betrekken
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
      Ik vermoed van niet...zéker bij de eerste niet. Wel goed gezien maar vind deze foto iets "te rommelig"...
      De tweede darentegen is stukken beter, ook qua compositie...
      Leuk idee om mensen onrechtstreeks toch bij het geheel te betrekken
      Alvast bedankt voor je reactie, Aquarius.
      En ik moet inderdaad ootmoedig toegeven ... de eerste komt nogal druk over. Misschien maar denken dat het (gelukkig voor de Hasseltse winkeliers) een weerspiegeling is van de gezellige drukte die er toen heerste.
      eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

eLDee's webstek

Comment

Zonder een polemiek te willen beginnen ... mag ik weten in welke zin mijn oorspronkelijke foto's niet voldeden aan de richtlijnen. De ene foto was 900x584 en 88Kb, de andere was 900x636 en 71Kb. Wat heb ik verkeerd geďnterpreteerd? Ik zou uit mijn vergissingen willen bijleren.[/COLOR] [/SIZE]
        Dat is niet wat ik gezien heb Ik zag dat de foto's beiden dik boven de 200 KB zaten. Dat is ook de reden waarom ik ze verwijderd heb. Nu zijn ze keurig van filesize
        Last edited by Hanske; 2 april 2005, 21:36.
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Working...
        X