Tijdens een wandeling door Hasselt (leuke en aangename stad overigens) heb ik natuurlijk ook de shoppende medemens wat in de gaten gehouden.
Wat vinden jullie van deze beide foto's? Alle commentaren en suggesties zijn welkom.
Eerste
Of ook op deze link
Tweede
Of ook op deze link
Edit Mod Hanske :
Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd.
Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.
Edit eldee
Zonder een polemiek te willen beginnen ... mag ik weten in welke zin mijn oorspronkelijke foto's niet voldeden aan de richtlijnen. De ene foto was 900x584 en 88Kb, de andere was 900x636 en 71Kb. Wat heb ik verkeerd geďnterpreteerd? Ik zou uit mijn vergissingen willen bijleren.

Wat vinden jullie van deze beide foto's? Alle commentaren en suggesties zijn welkom.
Eerste
Of ook op deze link
Tweede
Of ook op deze link
Edit Mod Hanske :
Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd.
Pas de foto's aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto's zichtbaar te maken.
Edit eldee

Zonder een polemiek te willen beginnen ... mag ik weten in welke zin mijn oorspronkelijke foto's niet voldeden aan de richtlijnen. De ene foto was 900x584 en 88Kb, de andere was 900x636 en 71Kb. Wat heb ik verkeerd geďnterpreteerd? Ik zou uit mijn vergissingen willen bijleren.
Comment