Wilde graag eens wat anders als achtergrond en kwam dan op het idee om eens pink te proberen met dit als resultaat . The girls love it ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Barbie in pink..
Collapse
X
-
-
Re: Barbie in pink..
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457The girls love it ...Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
-
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457Eigenlijk heet dat koordje ..."reetveter"!
Prachtige opname Noël van " De reetveter ", die felle achtergronden zeggen we ook wat, heb je het werk van Frank D al gezien op het forum van de Photograaf, die werkt ook dikwijls met hele felle achtergronden die dan belicht worden met een flits met raster zodat je een degradé krijgt van wit, uitlopend naar de achtergrondkleur. Echt héél mooi, zeker voor de modellen, alleen heb ik er mijn twijfels over hoe het toch zéér conservatieve wereldje van de wedstrijdfotografen van de clubs er gaat over oordelen? Ik heb zo nog geen aanvaarding in een salon kunnen zien. Nu mij niet gelaten, want de ervaring heeft me ook geleerd van enkel nog mijn eigen ding te doen, ongeacht wat anderen er van vinden.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Misschien had de foto nog mooier geweest met een andere kleur lingerie. Kwestie van wat te contrasteren met de achtergrond (die ik overigens best vind).
Maarreuh ... mooie en sexy plaat hoor.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357Prachtige opname Noël van " De reetveter ", die felle achtergronden zeggen we ook wat, heb je het werk van Frank D al gezien op het forum van de Photograaf, die werkt ook dikwijls met hele felle achtergronden die dan belicht worden met een flits met raster zodat je een degradé krijgt van wit, uitlopend naar de achtergrondkleur. Echt héél mooi, zeker voor de modellen, alleen heb ik er mijn twijfels over hoe het toch zéér conservatieve wereldje van de wedstrijdfotografen van de clubs er gaat over oordelen? Ik heb zo nog geen aanvaarding in een salon kunnen zien. Nu mij niet gelaten, want de ervaring heeft me ook geleerd van enkel nog mijn eigen ding te doen, ongeacht wat anderen er van vinden.
MVG, Jeff
Heb nu met de roze achtergrond al enkele shoots gedaan en het valt telkens wel mee , vooropgesteld dat de kleurtjes bij elkaar passen.
Comment
Comment