Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is voor mij net een reclame voor een merk bokshandschoen.
Die knalrode bokshandschoen trekt mij toch wel iets teveel aandacht ten koste van het model die trouwens nog steeds erg serieus kijkt.
Bij de tweede foto is het net of ze haar buik wat krampachtig inhoud.
Technisch klopt het allemaal wel.
Het is natuurlijk wel makkelijk praten zo vanaf de zijlijn. Ik denk niet dat ik het beter kan hoor.
Wat mij opvalt is weer die scherpte die Tinne blijft handhaven.
maar wat de foto's betrefd ,vind ik nummer 2 de beste vooral de uitdrukking vind ik geweldig
Vooral Nr 2 met details van zweetdruppeltjes op en onder de borsten alsmede verweerde en bezwete haardos maken dit tot klasse fotografie.
Zelfde opmerking voor Nr 1 met zweetdruppels op handschoen.
Nr 3 vind ik minder geslaagd.
Toch 3 kleine opmerkingen:
- mss te veel oog-makeup
- uitstekend schouderblad op 1 en 2
- beetje overbelicht (zie flits op eerste plan lichaamsdelen)
Comment