Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Sorry, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze precies net iets vies gezien of gehoord heeft. Er zit een beetje het begin van walging in haar uitdrukking.
Sorry, maar ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ze precies net iets vies gezien of gehoord heeft. Er zit een beetje het begin van walging in haar uitdrukking.
Waarschijnlijk zal Noël laten vallen hebben dat hij die foto ging posten op forum hier, was ze aan de commentaren aan het denken
@ Noël: Knap portret van Sofie.
Belichting zit heel goed, komt mi. heel zacht over
In Kontich zeggen ze " zij******geroke"
ben het me U eens dat het een beetje een rare expressie is,
Maar Noël heeft er zeker nog veel beter van haar.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Dit is naar mijn smaak niet de beste gelaatsuitdrukking van een model dat Noël ooit heeft vastgelegd, maar de foto zit technisch goed in elkaar. Als ik dit niveau zou halen.
Een Mod is ook maar een mens, maar een smily als of had wel even achter dergelijke uitspraak mogen staan. Daar dienen ze voor.
Het is een zeer goede foto van een aantrekkelijke vrouw.
(OFFTOPIC-mode)
Verder is het misschien beter dat een "Moderator" het "MOD" account alleen gebruikt als hij iets over het forum wil zeggen.
Mocht hij dan eens lekker kritiek willen spuien op een foto - en dan als forumlid gezien - dan kan hij beter een persoonlijk account gebruiken.
Dat voorkomt verwarring. Uiteraard is alle kritiek, zowel positief als negatief, de mening van de persoon die het schrijft. Just my 2 €-cents
(OFFTOPIC-mode off)
Verder is het misschien beter dat een "Moderator" het "MOD" account alleen gebruikt als hij iets over het forum wil zeggen.
Mocht hij dan eens lekker kritiek willen spuien op een foto - en dan als forumlid gezien - dan kan hij beter een persoonlijk account gebruiken.
Dat voorkomt verwarring.
Dit kan besproken worden onder de moderators, hoewel het meestal wel duidelijk is wanneer iemand als moderator optreedt (rode tekst). Moderators zijn in de eerste plaats nog altijd forumleden, die actief deelnemen aan de threads en hun eigen persoonlijke mening kunnen en moeten hebben. Pas als zij zaken vaststellen die in strijd zijn met de forumregels, treden zij, dikwijls na onderling overleg, op als mod.
Dit forum is bedoeld om je foto's te posten en daar kritiek op te krijgen, of die nu positief of negatief ervaren wordt. Belangrijk is daarbij wel dat de kritiek gemeend is en over de foto gaat, niet over de persoon die ze gemaakt heeft.
Ik denk dat ik in die zin als forumlid correct ben geweest: ik zeg mijn eerlijke mening, zonder op ook maar enige wijze afbreuk te doen aan de persoon van awacs. Vandaar dat ik het ook vreemd vind dat er plots niets ter zake doende persoonlijke replies opduiken,
Oorspronkelijk geplaatst door E-DesignStudio
Vind deze commentaar echt nie gepast, en zekers nie voor nen MOD ( die dan het voorbeeld zou moeten geven )
Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
Deze MOD zou eens moeten solliciteren voor het forum van de Fotograaf bij het clubke hi hi hi
die bijlange niet meer aan de foto geraleteerd zijn.
Als er foto's gepost worden, moet men kunnen verdragen dat er ook forumleden zijn die die niet goed vinden. Bij negatieve kritiek kun je altijd verduidelijking vragen, maar het kan nooit de bedoeling zijn de persoon aan te vallen omwille van zijn mening.
Comment