Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cebit 2005 Hannover

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Cebit 2005 Hannover

Enkele foto's genomen deze week op Cebit 2005 te Hannover Duitsland.

Nieuwste aanwinst van audi !!

Promo Girl van Samsung.

Groetjes Peter

[MOD] Commerciële link in de signature aangepast.
    Willy
    Last edited by Hombre; 19 maart 2005, 15:31.
    Groetjes Peter.
    http://www.chernobyl.be

Re: Cebit 2005 Hannover

806 bezoekers en geen reactie!
    't kunnen niet allemaal BD-idolen zijn.
    Posting in mensen en modellen is mss niet al te opportuun.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Ik ben benieuwd Henri of je er nog een zult vinden die nog geen commentaar heeft gehad maar wel meer dan 1000 keer is bekeken.
      Om nou hier een hoop topics van voor de oorlog op te halen is toch een beetje flauw hé, iedereen zal toch wel zijn eigen reden hebben om niet te reageren na het zien van de platen. Ik heb dat zelf al eens uitgelegd waarom ik niet overal op wil en kan reageren, maar ik begin me wel af te vragen waarom jij ook pas een reactie neerschrijft na soms méér dan 2 jaar.
      Verder zal ik hier niet meer op reageren en op mijn manier op het BD-forum actief zijn en me niet laten beinvloeden door iemand die "ergens anders" zijn ei niet kwijt kan.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Ik vind deze niet bijzonder geslaagd.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
          Ik ben benieuwd Henri of je er nog een zult vinden die nog geen commentaar heeft gehad maar wel meer dan 1000 keer is bekeken.
          Om nou hier een hoop topics van voor de oorlog op te halen is toch een beetje flauw hé, iedereen zal toch wel zijn eigen reden hebben om niet te reageren na het zien van de platen. Ik heb dat zelf al eens uitgelegd waarom ik niet overal op wil en kan reageren, maar ik begin me wel af te vragen waarom jij ook pas een reactie neerschrijft na soms méér dan 2 jaar.
          Verder zal ik hier niet meer op reageren en op mijn manier op het BD-forum actief zijn en me niet laten beinvloeden door iemand die "ergens anders" zijn ei niet kwijt kan.
          Zoals jij kan ik ook niet op alles reageren en alle postings bekijken. Gelukkig hebben we Bouk die hierop de uitzondering is die de regel bevestigt.
          Gezien het overweldigend aantal nieuwe postings die elke dag gedaan worden, speciaal in deze sectie, krijgen nieuwkomers maar weinig reacties want, in verband met de kudde-geest-en vorming van dit forum, gaan de habituées met alle eer aan de haal. Mss een nieuwe sectie maken "fans en hun aanbidders" zodat ook anderen eens aan bod kunnen komen.
          Dat is dus de reden waarom ik "nulscoorders" in de aandacht wil brengen.
          Aan alle verstaanders oprechte dank.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Zelf ben ik een nieuwkomer, ik post dan ook maar al te graag in fotodiscussie.

Deze foto's horen volgens mij eerder daar thuis (zoals nogal posts die je opgerakeld hebt). Daar krijg en geef ik dan ook reacties.

Als commentaar op de foto's zou ik kunnen zeggen:

Bij de eerste zie je de flits in de ruit véél te fel.

Bij de tweede mis ik scherpte waar het scherp moet zijn.

Bij de derde vind ik de compo totaal mis.

Comment

Working...
            X