Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toffe Madam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Toffe Madam

Gisteren een locatie shoot gedaan mat Tamara .
    Tamara won op Rotobabes het winter contest ,een pracht madam om mee te werken .

Last edited by Tubbs; 21 maart 2005, 14:30.

Re: Toffe Madam

Ha das, Matje van de Photograaf.
    Lijkt me een toffe madam, inderdaad.

Mooie beelden Rudi, congrats.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Op de eerste foto is't precies nogal ferm tegen haar goesting.

seppuku.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
        Op de eerste foto is't precies nogal ferm tegen haar goesting.

seppuku.
        Schijn bedriegt dikwels he seppuku Dat maakt het verschil in goeie en minder goeie modellen die uitstraling op je gelaat toveren ,dat is niet iedereen gegeven.

Het zal trouwens niet tegen haar zin geweest hebben want we hadden in eeste instantie afgesproken voor een shoot van 3 uur en het is er eentje geworden van 7,5 uur en nog kwamen we tijd tekort , dus nog is overdoen denk ik

Groetjes Rudi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
          Ha das, Matje van de Photograaf.
          Lijkt me een toffe madam, inderdaad.

Mooie beelden Rudi, congrats.

MVG, Jeff
          Dank u Jeff , het doet me deugt dat een van mijn mede leraars ze goed vind Je weet dat ik uw werk ernorm apprecieer he .

Groetjes Rudi

Comment

Ook ik heb gemengde gevoelens bij de eerste foto.
            De uitdrukking, tja, technisch niets op aan te merken hoor. Als ge hier hebt bereikt wat ge wou bereiken, dan is uwe opzet gelukt. En inderdaad, weinig modellen kunnen dit op commando doen ....

2de foto is top. Ikzelf zou er echter iets meer saturatie/kleur in steken, vooral omdat deze foto aan een zwembad is gemaakt en het water echt wel fel blauw mag zijn.

Mijn mening natuurlijk hee, persoonlijk enz van die andere zever .... Kortom, goei belekes zenne ....

Comment

Voor mij de eerste. Voor mij persoonlijk had hij helemaal afgeweest als ook de benen scherp geweest waren.

Knap gedaan
              Bert Stephani

http://www.bertstephani.com

Comment

2 hele knappe foto's Rudy.
                Zowel pose, lokatie, belichting, scherpte enz...
                Zou heel wa mooier zijn moest iedereen zo'n modelfotografie kunnen afleveren ( en dan nog op lokatie )
                Groeten, Gino
                http://www.e-designstudio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door super_22
                  Voor mij de eerste. Voor mij persoonlijk had hij helemaal afgeweest als ook de benen scherp geweest waren.

Knap gedaan
                  tja Bert ge moet kiezen he , hij is genomen met de 50mm op 1.8 denk ik om de scherptediepte te krijgen en de storende elementen van de achtergrond te verdoezelen en ik wou echt die dof créeren dus

Groetjes Rudi

Comment

tubbs: 7,5 uur?? wow, da's een ferme prestatie. van uithoudingsvermogen gesproken!! dat zal waarschijnlijk een pak foto's opgeleverd hebben, wanneer krijgen we meer te zien, want dit is echt wel een knap model.
                    GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou dit model geen tweede keer terugvragen. Ze mist uitstraling. Eerste foto is technisch misschien ok maar mist gewoon uistraling.
                      Heb er al veel betere gezien.
                      Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demark
                        Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou dit model geen tweede keer terugvragen. Ze mist uitstraling. Eerste foto is technisch misschien ok maar mist gewoon uistraling.
                        Heb er al veel betere gezien.

demark ,

het is idd zo dat smaken verschillen daar ben ik het volledig mee eens , maar ik vermoed ook dat ge wel echt een verkeerde smaak hebt dan .
                        Als je op Rotobabes in Amerika het wintercontest wint als model hebben er daar blijkbaar veel een verkeerde smaak

Groetjes Rudi

Comment

Aan iedereen ,

bedankt vor de reacties , zowel de positieve als de negatieve.

Ik zal proberen later als ze bewerkt zijn nog een paar exemplaren te posten van Tamara .

Groetjes Rudi

Comment

Over Amerikanen en smaak valt inderdaad een hele bibliotheek te schrijven.
                            Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
                              tja Bert ge moet kiezen he , hij is genomen met de 50mm op 1.8 denk ik om de scherptediepte te krijgen en de storende elementen van de achtergrond te verdoezelen en ik wou echt die dof créeren dus

Groetjes Rudi
                              Dat snap ik perfect hoor Rudi. Ik vind de achtergrond nu ideaal. Misschien de benen anders houden, zodat ze wel scherp zijn.
                              Maar de onscherpte houd me in elk geval niet tegen om van de foto te genieten. Ik weet niet helemaal waarom de foto mij aanspreekt, maar dat zijn meestal de beste foto's.
                              Bert Stephani

http://www.bertstephani.com

Comment

Working...
                              X