Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No title

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: No title

Oorspronkelijk geplaatst door Tinne
    Bovendien is ze nog lief ook
    Dat ze een beetje negatief volgens jullie overkomt zal dan wel te wijten zijn aan mijn onkunde......
    ook even verder toelichten ;-)

mijn kritiek is niet naar eventuele onkunde toe (kzou er geen "benul" van hebben omdat ik niet de nodige technische bagage heb om daarover te oordelen)

maar enkel mijn persoonlijke smaak ivm het model, het is dan jammer als het om een prachtige persoon gaat dat make-up/details? me een indruk geven van een vrij hard / agressief ogend model.

ps: tot zoverre gezien heeft ze wel een zeer mooi figuur!

Comment

Dat ze een beetje negatief volgens jullie overkomt zal dan wel te wijten zijn aan mijn onkunde......
      Andere mogelijkheid is dat de moderne man geémancipeerd en al , eigenlijk ne
      schijterd is . De verleiding ligt hier in het met vuur spelen en weten dat ge u
      vingers kunt verbranden als ge niet genoeg man bent .
      Well, I always point and shoot. I find that if I don't point, I get erratic results, and if I don't shoot, I don't get any results at all.

Comment

He Tinne

Even mijn gedacht en losse opmerkingen.

De 1ste foto is heel mooi, de pose van de 3de foto geeft mij een beetje de indruk van " stoute prentjes" anno 1900" (maar dan minder bloot/mollig)

In de 3de foto het bekken misschien iets draaien want nu lijkt het alsof je model zware billen heeft.?

De kleurzweem op de 3de foto is verschillend van de eerste 2 foto's. Vrijwillig

Mooie vrouw en mooie lingerie trouwens
        Op de 3de foto komt de BH enorm groot over.
        Het parelsnoer zou ik of langer of korter kiezen

Ik denk niet dat je met deze dame echt de Rock/punk toer op kan.
        Haar ogen lijken mij heel vrank maar ook heel onschuldig.

Jo(han)
        Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Allemaal hartelijk bedankt voor de commentaren en de tips, hier kan ik wat mee
          "Alive and Kicking"

http://www.pbase.com/tinnew

Comment

Bedankt voor jullie commentaar.
            Maar volgens mij laten jullie je beïnvloeden door het feit dat het voor mij de eerste keer was, dat was het voor haar zeker niet.
            Ze is er al heel lang mee bezig, het is een tof, mooi en goed model.
            Bovendien is ze nog lief ook
            Joke is er inderdaad al heeel lang mee bezig en het is een toffe, lieve meid !
            Die blik dat is gewoon " the way she is " ; heb haar dat ook al gevraagd , het is geen agressieve blik , eerder droefheid ..!Greetz Noel

Comment

Working...