Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

winters - deel twee.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• winters - deel twee.

comments, tips,... alles mag

(zelf ben ik niet zo gefixeerd op het technische aspect van de foto's die ik neem, eerder van het gevoel in de foto en wat het uitstraalt)

Re: winters - deel twee.

Wel, het is niet zo mijn ding.
    In artistieke middens kan dit misschien een superfoto zijn, en toegeven, ik vind wel dat hij wat heeft.
    Puur technisch gesproken: niet scherp (is misschien de bedoeling), uitgebrande delen op neus en wang.
    Maar je zegt zelf dat het technisch aspect jou niet zo interesseert.

Experimenteer maar verder, laat maar zien, er komt wel een moment dat ik het eens super zal vinden...

Dirk
    Nikon D70 + Nikkor 28-80 + Nikkor 75-240 + Sigma 12-24 (f4.5-5.6) + Nikon 50 mm f1.8DSB + Sigma 105mm f 2.8 Macro + SB-600 flash + Manfrotto 724 B + Hakuba flat table tripod

Comment

ik moet er ook wel bijzeggen dat dit mezelf is op foto, en heb ik ook zelf getrokken.. dus 't is wel niet echt simpel, want ik trek er gewoon maar op los, gezien ik zelf niet kan zien WAT ik precies trek... dus dat maakt het wel wat moeilijk

ik zou graag eens zo'n model hebben, waarmee ik zo es alles kan doen (nix verkeerd denken hé ) en mij zo es volledig kan laten gaan op fotografisch vlak.. kwestie van eens echt te zien wat m'n kwaliteiten zijn..

eressea.

Comment

Intrigerend beeld. Inderdaad niet scherp, uitgebrand maar wel een foto waar je ondanks dat er weinig te zien is langer naar kijkt.
        Waaraan denkt de dame? Voor jou een weet voor mij een onbeantwoorde vraag.
        Op een gave huid kun je niet scherpstellen
        Simpele albumpjes

Comment

Working...
        X