Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mandy in vogelperspectief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mandy in vogelperspectief

Last edited by ahjh; 10 maart 2005, 17:39.
    Ton H.

Re: Mandy in vogelperspectief

Mooie foto, alleen vind ik dat het BH bandje stoort.
    Nikon D70 - Sigma 18/200 + Sigma 70/300
    Smile, You've been clicked!

Comment

leuke meid en een leuke opname, daar kan je nog wel leuke opnamen mee maken.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik vind dat mandy moois poseert, er leuk opstaat en goed belicht is.
        Mij stoort het BH-bandje niet zo maar mij stoort wel de zichtbare kreukels op ondergrond en vlekken (plooien?) op de achtergrond. Het is enig werk maar ik zou ze er zoveel mogelijk uit photoshoppen.

groeten

Comment

Mooie dame en opzicht mooie foto.
          Het enige wat ikzelf anders zou hebben gedaan is de kleur van de achtergrond. De combinatie van de witte achtergrond en de witte kleding en laarzen vind ik niet zo geslaagd en doet naar mijn bescheiden mening het model een beetje te kort. Met een donkere kleur er achter komt zij voor mij nog beter tot haar recht.

Groet,
          Maarten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert62
            Ik vind dat mandy moois poseert, er leuk opstaat en goed belicht is.
            Mij stoort het BH-bandje niet zo maar mij stoort wel de zichtbare kreukels op ondergrond en vlekken (plooien?) op de achtergrond. Het is enig werk maar ik zou ze er zoveel mogelijk uit photoshoppen.

groeten
            Inderdaad, en ik zou zelfs een andere kleur voor achtergrond gebruiken.
            Kreuken storen inderdaad !

Yvan
            Canon 10D(BG-ED3) - Nikon3100 - Canon 50 1,8II - Canon 70-200 F4LUSM - Sigma 15-30 - Sigma 50-500 -Tamron 28-75 (2,8XR-DI) - Manfrotto - Kingston - Sandisk - Kenko

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yvannovich
              Inderdaad, en ik zou zelfs een andere kleur voor achtergrond gebruiken.
              Kreuken storen inderdaad !

Yvan
              Ja, daar ben ik het dan weer mee eens een donkere achtergrond laat de kreuken sowieso la minder opvallen en het model met haar lichte kleding meer.

groeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert62
                Ja, daar ben ik het dan weer mee eens een donkere achtergrond laat de kreuken sowieso la minder opvallen en het model met haar lichte kleding meer.

groeten
                Ik heb er zojuist een foto met een donkere achtergrond in ditzelfde topic bijgeplaatst. Ook aan deze foto is niets geretoucheerd. Ik neem aan dat Mandy nog niet eerder voor iemand geposeerd heeft. Bovendien had ik haar nog nooit eerder gezien. Maar ik wil best vaker foto's van haar maken.
                Ton H.

Comment

Working...
                X