Goed idee, maar heb wat problemen met de witte broek, komt nogal raar over, haar linker been verdwijnt in de achtergrond terwijl je van het rechter nog wat ziet. Mischien eens met een shortje proberen?
Ben wel voor dit soort van overbelichting.
Did you hear about the dyslexic devil worshipper?
He sold his soul to Santa...
ik vind dat jet niet echt heel duidelijk de bolle buik ziet.
Trouwens : wees maar gerust dat eens de kleine er is, je nog heeeeeel veeeeeeel zal kunnen oefenen !! Niets zo dankbaar als een kleine schattige baby die nog niet doorheeft wat die kamera eigenlijk is ....
van modellen fotografie ken ik niets , maar van deze foto zou ik kunnen zeggen dat de compositie veelbelovend is maar dat de afwerking, belichting mij niet kan bekoren. 90% van de foto is naar mijn mening uitgebrand, enkel de haardos van het model kan kwa belichting door de beugel.
@Madboy: je hebt daar een punt, al was het wel het idee van de broek een beetje in de achtergrond te laten wegvallen.
@immage: je hebt gelijk. Volgende keer een iets neutralere kleur proberen. Alleen wit zal ook niet echt gaan denk ik want dan loop ik het risico dat die ook gaat invloeien in de achtergrond.
@fien: bwa normaal heeft men vrouw toch hééél wat minder buik hoor
En ja eens de kleine er is zal ik nog ettelijke geheugenkaartjes volschieten. Maar naar het schijnt heeft zo'n kleine nog minder gedult als een zwangere vrouw (wat ook al niet veel is) dus tegen dan moet ik minder knoeien hé..
@**********: daar was hem het nu net om te doen, die overbelichting. Want orgineel was ie niet overbelicht, zal indien gewenst, het orgineel eens ter vergelijking online zetten.
Comment