Of "susafoon" - geleerd van Toon Hermans...
Knappe foto, zeer sfeervol - goed belicht.
Heel mooi van kleur op de bombardon
Knap Gerda !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi Gerda.
En moet hij vanboven blazen ?
Vind wel zijn schoenen niet passen, noch bij hem en zeker niet bij Susa.
Hé, daar stoorde ik mij ook aan !!!
Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik vind het een fraaie foto. De details van de 'reuzetoeter' zijn goed zichtbaar.
In hoeverre is deze foto bewerkt? Was de achtergrond zo zwart? Het lijkt wel of ik nog een stuk stof zie tussen de man en het instrument, wellicht een ander persoon?
Dank jullie wel voor de replys .
Tja, ik zal volgende keer vragen of ie zijn schoenen uit wil trekken
Het stuk stof is van hemzelf, marc, een lap die voor hem hing.
Maar de foto is natuurlijk wel wat bewerkt. Mag dat dan niet?
@Gerda
niet van aantrekken. Natuurlijk bewerkt iedereen zijn foto's en niet in het min D70-gebruikers. Ergens zeggen en beweren we toch allemaal dat we steeds onderbelichten zodat ...
Je foto is en blijft goed. Ik heb alleen problemen met zijn schoekeuze en die sigaret, maar ja, dat is zijn keuze
Das trouwens het grootste verschil tussen verhofstadt en zijn pasfoto. Zijn pasfoto is bewerkt, is ontwikkeld
Comment