Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
mijn beeldscherm is te klein, en ik kan het niet kantelen zoals mic zijn nieuw schermpje (ne laptop is daarin nogal onhandig ), en dus stel ik me nog altijd de vraag of dat been van de tweede foto bijdraagt tot het geheel of niet.
wel mooie resultaten hoor
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
De eerste vind ik super , ik vermoed dat je hier met 2 snoots gewerkt hebt met honing graat ??? of toch met een en het licht door de arm laten vallen , graag wat meer verduidelijking hier
de tweede vind ik minder te fel en uitgebrand in het gelaat en idd het been met enorm veel ruis .
ik in de kou en jij in een warme studio.
maar ik had graag in jou schoenen gestaan.
twee zeer geslaagde foto's van een zeer mooi model.
apparte belichting die super uit komt.
Canon 30D- Canon 70-200mm L F2.8 IS USM / Canon 24-105 F4 L USM IS/ speedlite 430EX
Comment