Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

studioshoot met Lien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• studioshoot met Lien

Voila se !!!

Hier is het resultaat van een namiddag in de studio met Lien.
    Met hopelijk een 2e shoot in het voorruitzicht

Mijn voorkeur ???
    Nr 1, al hebben ze alledrie wel iets ( mijn gedacht he !!! )
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Re: studioshoot met Lien

2 en 3 kunnen mij niet echt bekoren (but who am I...) 1 vind ik zalig, iets van de film Psycho van Hitchock vind ik, great!
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

1 is prima

de andere kunnen mij ook niet zo bekoren, ik vermoed door de ogen. teveel zwartgemaakt (ik ben ne man, ik ken dus geen technische termen )

qua belichting zit het over het algemeen wel snor, zeker bij de laatste. ook bij die laatste vind ik het mooi dat ze zo in haar billen knijpt. doet me denken aan het prachtige standbeeld van rodin (verbeter me gerust, ik kan fout zijn). die heeft dat in een standbeeld verwerkt op een prachtige manier, hier ook zo'n beetje

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

1 is bangelijk !!!!
        2 en 3 zijn ook goed. Alhoewel ik daar minder kan over oordelen....

Groeten,

Nat.
        natwork.be

Comment

Lieven ,

Nr 1 is goed en zeker speciaal mooie opname

Nr 2 is ook niet slecht enige opmerking een witte achtergrond moet wit zijn en niet grijs ;

Nr3 de brandvlek in de achtergrond stoort enorm en neemt alle aandacht van het model weg .

Groetjes Rudi

Comment

ga voor de eerste opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs
              Lieven ,

Nr 1 is goed en zeker speciaal mooie opname

Nr 2 is ook niet slecht enige opmerking een witte achtergrond moet wit zijn en niet grijs ;

Nr3 de brandvlek in de achtergrond stoort enorm en neemt alle aandacht van het model weg .

Groetjes Rudi
              Uw opmerking bij de 2e foto is juist ( kan u geen ongelijk geven ), maar de flitser die ik gebruik om de achtergrond te belichten had ik gebruikt met een snuit om een haarlicht te bekomen.
              k'weet het is geen excuus

Uw opmerking bij de 3 foto is ook terecht ( kan u terug geen ongelijk geven ).
              Daar was het de bedoeling om met diezelfde flitser met snuit een overbelichte bol op de achtergrond te maken, maar mijn het effect komt niet echt goed tot uiting en nu lijkt het zo van "ik wil wel maar kan niet".
              Nu is het een storend element, maar met het juiste resultaat zou het meer duidelijk zijn wat de bedoeling was. ( het zou misschien nog storender geweest zijn ), maar dat was eigenlijk de bedoeling

Ik heb er eigenlijk geen idee van hoe ik het zou moeten oplossen hoe ik daar een duidelijke overbelichte bol kan krijgen zonder dat de flits op de foto staat , misschien kan iemand mij hepen ?
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Volgens mij kan je de bol scherper krijgen door de flitser korter bij de achtergrond te plaatsen. Hoe verder je gaat hoe minder scherp de aftekening zal zijn. Allé.. 't is mijn vermoeden hé
                My Portfolio (like!)
                Canon 5D MKII - 17-35 2.8 - 24-70 2.8L - 70-200 2.8L, ...

Comment

Goed idee,
                  maar ik zou de eerste veel dichterbij genomen hebben (gezicht, handen) zodat de focus direct gaat naar de blik van het model.
                  De overige twee zijn niet zo direct mijn ding.
                  http://www.duister.org

Comment

Working...
                  X