Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Silhouet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Silhouet

Ik probeerde eens een silhouet
    dan met PS nog wat gedaan
    en dit was het resultaat
    Graag jullie mening erover

Exif:
    Iso 1600
    diafragma F 8
    Sluitersnelheid 100

Mvg Benny
    Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas

Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

Re: Silhouet

Het is inderdaad een artistieke creatie. Bij dergelijke dingen komt het erop naar dat als je het zélf geslaagd vind, dan is het ook goed.
    Om dit te laten beoordelen is een ander, dat is in dit geval louter persoonlijke smaak en dus subjectief.
    In elk geval vind ik het positief dat je je laat leiden door je eigen creativiteit om nieuwe dingen uit te proberen en dat hier toont ook nog.
    Meningen van anderen zijn tenandere altijd relatief.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Josy
      Het is inderdaad een artistieke creatie. Bij dergelijke dingen komt het erop naar dat als je het zélf geslaagd vind, dan is het ook goed.
      Om dit te laten beoordelen is een ander, dat is in dit geval louter persoonlijke smaak en dus subjectief.
      In elk geval vind ik het positief dat je je laat leiden door je eigen creativiteit om nieuwe dingen uit te proberen en dat hier toont ook nog.
      Meningen van anderen zijn tenandere altijd relatief.
      en zo geeft hij op een zeer mooie manier weer wat zijn mening eromtrent is, volgens mij. geen bewerking die onze aandacht trekt en ons doet blijven kijken..........althans geldt dat voor mij !!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

silhouet wel geslaagd volgens mij, maar de uitvoering in spikkeltjes had voor mij niet gehoeven.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik denk, Benny, dat je tot betere dingen in staat bent. Voor mij was je vorige post veel interessanter voor wat het beeld betreft.
          Maar misschien is dit silhouet voor jou een zoeken naar...
          Misschien eens die witte achtergrond vervangen door een boeiend beeld. Een zonsondergang bijvoorbeeld, of een zeezicht of iets geheel abstract? Ik weet het niet hoor maar met dat silhouet is zeker meer te doen dan er gewoon wat ruis op te steken.
          Mvg
          Minho.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door minho
            Ik denk, Benny, dat je tot betere dingen in staat bent. Voor mij was je vorige post veel interessanter voor wat het beeld betreft.
            Maar misschien is dit silhouet voor jou een zoeken naar...
            Misschien eens die witte achtergrond vervangen door een boeiend beeld. Een zonsondergang bijvoorbeeld, of een zeezicht of iets geheel abstract? Ik weet het niet hoor maar met dat silhouet is zeker meer te doen dan er gewoon wat ruis op te steken.
            Mvg
            Minho.
            het is inderdaad wel degelijk zoeken dus, omdat het beeld mij wel intrigeerde wou ik wel weten wat anderen er van denken.
            daarom is het ook zo belangrijk om meningen van idereen te vernemen.

Mvg Benny
            Art is not what you see, but what you make others see. Edgar Degas

Fuji S3 pro, SB600 en wat glas

Comment

Working...
            X