Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Compo prachtig; diagonaal ogen en diagonaal hoofdas perfect.
Belichting zeer speciaal: centraal met uitdoving naar de rand
Lichtinvalshoek in +/- 45° schept prima modelé.
Huidweergave en make-up zijn voorbeeldig.
Handhouding relax en toch ondersteunend.
Details zoals haar en nagelverzorging zeer discreet.
Nog zo!
Enige negatieve: niet aangewezen voor avant-gardisten (ook mods)
Henri
Compo prachtig; diagonaal ogen en diagonaal hoofdas perfect.
Belichting zeer speciaal: centraal met uitdoving naar de rand
Lichtinvalshoek in +/- 45° schept prima modelé.
Huidweergave en make-up zijn voorbeeldig.
Handhouding relax en toch ondersteunend.
Details zoals haar en nagelverzorging zeer discreet.
Nog zo!
Enige negatieve: niet aangewezen voor avant-gardisten (ook mods)
Henri
Awacs457, ik ben het bijna helemaal eens met bovenstaande quote. Het enige negatieve in de quote mag je schrappen, dat lijkt me overbodig.
Voor mij is het een 10/10 en een ticket naar de hall of fame!
dat is nu eens een foto naar mijn hart, prachtige compo, licht en bewerking, super
Was het bijna vergeten na dit beeld te hebben gesmaakt, een uiterst geschikt model en pose verdient hier toch ook een pluim
vraagje: heb vroeger dergelijke bewerkingen gezien van een Engelse fotograaf kunstenaar, maar heb nooit het fijne kunnen achterhalen hoe hij het deed, je begint natuurlijk met een perfekte belichting maar heb je geen speciale filter gebruikt ( softwarematig ) ? of is dit enkel bekomen met de voorhanden zijnde middelen in PS ?
Ik kan me enkel maar aansluiten met hetgeen de andere mensen hier van de foto vinden. Gewoon subliem !!!
Nu weet ik niet of je die foto ook hebt zonder die hand. Daar er geen rechtstreekse relatie is tussen hand en model kan die misschien ook weggelaten worden, maar dan krijg je natuurlijk een toaal ander beeld.
Hopelijk wordt ik niet verkeerd begrepen, dit is geen kritiek. Ik vroeg me alleen maar af of zo'n beeld even interessant zou zijn.
Mvg
Minho.
Comment