Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
knappe opname idd. Waarschijnlijk herken je ze beter als ze haar bekende hoofddoekje aanheeft. (tina Bride ?)
Foto is gemaakt in de gang van De Velinx of ben ik fout?
knappe opname idd. Waarschijnlijk herken je ze beter als ze haar bekende hoofddoekje aanheeft. (tina Bride ?)
Foto is gemaakt in de gang van De Velinx of ben ik fout?
groetjes
2 maal juist geraden ; bank vooruit en kus van de juffrouw !
Mooie opname. Heel mooi model, leuke pose. Omgeving: ik vind de glazen tegels schitterend en een plus voor de foto - jammer genoeg vind ik de achtergrond storend wegens te druk.
Model of fotograaf ? Registreer je nu op http://www.modellennet.be en vind de ideale partner voor een volgende shoot.
Prachtige foto, prima model, goeie pose.. achtergrond is misschien niet super, tja.... mijn aandacht, en wellicht van velen, worden meteen getrokken door het schitterende model.. dus kan je niet echt zeggen dat de achtergrond storend is... het model komt er zéér goed uit! maar 18 maart zal de achtergrond wel beter zijn zeker?
Ik kijk er alvast naar uit!
Na de vele lofbetuigingen had ik ook graag eens mijn bevindingen laten kennen. Ik heb even geprobeerd me niet te laten beïnvloeden door het modelletje.
De achtergrond had ik misschien wel meer flou gemaakt.
Ik kan me niet ontdoen van de indruk dat de fotograaf gezegd heeft: sta eens hier, zet eens je rechter voet zo, hou je handje zo en kijk eens die richting uit. Misschien zit ik totaal fout, maar de pose komt me als zeer geforceerd en kunstmatig over. Het hoofd had misschien ook beter tussen twee zwarte delen achtergrond gestaan.
Maar laat me er onmiddellijk aan toevoegen dat dit een zeer verdienstelijke poging is en dat ik zelfs hiertoe nog niet in staat ben.
Mvg
Minho.
Comment